Werelduurrecordpoging Victor Campenaerts
- robbebopper
- Forum-lid HC
Morgen live te volgen op sporza vanaf 18:00 uur.
Ik ben benieuwd. Hij is eigenlijk de eerste wereldtopper van de huidige generatie die een aanval doet op het record van Wiggins.
Ik ben benieuwd. Hij is eigenlijk de eerste wereldtopper van de huidige generatie die een aanval doet op het record van Wiggins.
Laatst gewijzigd door robbebopper op 15 apr 2019 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Topictitel is zeer waarschijnlijk niet juist....het is een werelduurrecordPOGING
Ik denk dat hij het zou moeten kunnen halen. Aan zijn voorbereiding ligt het volgens mij niet. Alleen zijn gebrek aan baanervaring zou hem wel eens op kunnen breken.
Zo moeilijk is het niet om 1 uur langs een lijntje te rijden, dat kan je in een paar weken goed onder de knie krijgen en hij is nu al een paar maanden aan het voorbereiden.....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
- robbebopper
- Forum-lid HC
Bij ene T. Dekker bleek dit toch het grootste probleem en ook hij bereidde maandenlang voor.
Rijden op de baan is niet zo simpel als het eruit ziet. Gisteravond was hier nog een interesse uitzending over op Sporza. In de bocht duw je ander vermogen dan op de rechte stukken. Daarbij moet je ook nog sturen. Het is niet evident om dit perfect uit te voeren.
@ Pallieter
Wiggins trapte een uur lang 460W, Campenaerts is echter veel kleiner dus wat hij moet trappen kan zo maar 20% minder zijn. Sowieso scheelt de baan op hoogte al 10% t.o.v. de baan waarop Wiggins zijn record zette.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC