Ach zo jammer is dat niet, als troost voor Jans een paar fotootjes....
Puck Moonen
Misschien een pooltje organiseren: na hoeveel kilometer stapt ze af. De afgelopen zes weken reed ze slechts vier wedstrijden waarvan drie DNF's. Op die basis zeg ik: na 75 km.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- robbebopper
- Forum-lid HC
Drammerdedramdram........dramdram!
Ik begrijp hier niets van. Is niet meer dan de waarheid, en die ene wedstrijd die ze uit reed was zonder toppers. En lees eens hoe "veel pech" ze heeft. Daarbij gezegd dat ze nog maar net komt, nog heel jong is en echt nog wel komt. Dan mag je toch wel eens een wedstrijd uitrijden. En misschien ook wel eens voorin eindigen. Daarnaast denk ik dat haar trainingsarbeid ook te weinig is. Maar goed, ik zal wel weer heel veel over me heen krijgen.
En dan nog maar over de foto's, ik had toch die witte strepen bijgewerkt.
Wat is je punt precies?Jans schreef: ↑20 apr 2019 09:30Ik begrijp hier niets van. Is niet meer dan de waarheid, en die ene wedstrijd die ze uit reed was zonder toppers. En lees eens hoe "veel pech" ze heeft. Daarbij gezegd dat ze nog maar net komt, nog heel jong is en echt nog wel komt. Dan mag je toch wel eens een wedstrijd uitrijden. En misschien ook wel eens voorin eindigen. Daarnaast denk ik dat haar trainingsarbeid ook te weinig is. Maar goed, ik zal wel weer heel veel over me heen krijgen.
En dan nog maar over de foto's, ik had toch die witte strepen bijgewerkt.
Dat sommige mensen moreel superieur het paasweekend in denken te gaan?
Of dat de azijn de afgelopen week weer in de aanbieding was?
Of dat ze sommige mensen weer op de kast hebben gekregen?
Of omdat ze denken dat ze op een heilige missie zijn?
De beste oplossing blijft in ieder geval om het gewoon te negeren...
Of dat de azijn de afgelopen week weer in de aanbieding was?
Of dat ze sommige mensen weer op de kast hebben gekregen?
Of omdat ze denken dat ze op een heilige missie zijn?
De beste oplossing blijft in ieder geval om het gewoon te negeren...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Beste Jans, beste Timo,
ik ben van mening dat het bestaan van dit soort topic aangeeft dat de mens bepaald geen beschaafde diersoort is maar:
Kunnen jullie niet ophouden met het aanhalen van de sportprestaties van het meiske? De fans van de tietendraagster zijn niet geïnteresseerd in haar sportprestaties; de focus ligt elders. Het is een beetje alsof je op een truckersforum maar blijft doorzeveren over de CO2 uitstoot van die dingen: het lijkt wel relevant maar dat is het niet.
ik ben van mening dat het bestaan van dit soort topic aangeeft dat de mens bepaald geen beschaafde diersoort is maar:
Kunnen jullie niet ophouden met het aanhalen van de sportprestaties van het meiske? De fans van de tietendraagster zijn niet geïnteresseerd in haar sportprestaties; de focus ligt elders. Het is een beetje alsof je op een truckersforum maar blijft doorzeveren over de CO2 uitstoot van die dingen: het lijkt wel relevant maar dat is het niet.
Laatst gewijzigd door sloeren op 20 apr 2019 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Krampachtig iedere post van Timo in dit topic of als het over doping gaat afdoen als gedram lijkt ook verdacht veel op drammen...
Een professioneel wielrenster die amper een koers kan uitrijden is toch op zijn minst opvallend te noemen. Als we het daar al niet meer over mogen hebben in de topic stel ik voor om de naam om te toveren in: "het grote tieten van Puck Moonen topic".
Een professioneel wielrenster die amper een koers kan uitrijden is toch op zijn minst opvallend te noemen. Als we het daar al niet meer over mogen hebben in de topic stel ik voor om de naam om te toveren in: "het grote tieten van Puck Moonen topic".
Campagnolo Ultra Dork