Ervaring met staal
Is een leuke fiets geworden Paul
Vandaag een heerlijk rondje gereden alvorens AGR begon - niets intensief maar gewoon genieten van de buitenlucht. Daarna nog een berichtje gekregen van Memento_Mori of ik tijd had voor de foto shoot.
En omdat de fotograaf zo'n topper is, bedankt Arjan Ze zijn nog niet bewerkt, maar ik vond ze al zo netjes dat ik ze toch even wilde delen.
#artbeat_photography
En omdat de fotograaf zo'n topper is, bedankt Arjan Ze zijn nog niet bewerkt, maar ik vond ze al zo netjes dat ik ze toch even wilde delen.
#artbeat_photography
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
Wow mooie fiets.
Blijft een waanzinnig fraaie fiets. Ik denk dat je nu toch wel aan de grens zit van wat er nog te tweaken is met nog mooiere onderdelen?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Thnx Timo - andersongg - Cees - Theo .
Binnenkort komen er zeker nog wat foto's van de foto shoot. Memento_Mori zal er voor zorgen.
En ik denk inderdaad dat er niet veel meer fraais op kan, of het zouden bijna onzichtbare onderdelen moeten worden , alhoewel de lagers zijn al verzorgd door C Bear ( Crank - Wielen - Derailleur ), en titanium assen in de Look pedalen. Misschien nog mooiere kabel stellers op de schuine buis / de nieuwe ultra smooth rem/schakel kabels van Campagnolo ipv de standaard.
Voor de rest is het bijna geheel een 2nd hand fiets geworden, maar ben er erg blij mee ( ook gezien het totale kosten plaatje. ( ik bluuf een Zeeuw hé ).
Laatst gewijzigd door rene op 26 apr 2019 14:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Welke cursus heb je gevolgd en waar? Ik heb ook wel interesse.Smoothsailor schreef: ↑16 apr 2019 20:38 Dikke banden racer,gemaakt tijdens cursus frame bouwen in Engeland.
-
- Forum-lid
Roelw, ben bij the bicycle academy geweest , in Frome, Somerset.
Was een te gekke cursus, ik heb er een gedaan van 10 dagen. Info over geometrie en bike fit. En tijd om een frame en vork te maken onder begeleiding. Een aanrader
Was een te gekke cursus, ik heb er een gedaan van 10 dagen. Info over geometrie en bike fit. En tijd om een frame en vork te maken onder begeleiding. Een aanrader