Klopt, in doping topic. Want daar hoort het. Zelden meer in het Wielerseizoen 2019 topic.Jans schreef: ↑20 apr 2019 17:14Sorry Daniel, je laat je wel degelijk horen als het over QS, Lefevre etc. gaat.daniel1975 schreef: ↑20 apr 2019 17:05 Precies. Ik reageer ook bijna meer als Lefevere’s rat-pack weer heeft gewonnen.
Laat anderen lekker hun ding doen en sla het topic gewoon over.
Puck Moonen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Je vindt dat in dit topic alleen maar gejuicht mag worden? Zelf heeft ze diverse keren gezegd dat ze het vervelend vind om op haar uiterlijk gewaardeerd te worden. Dan had ik die laatste foto in zwempak ook maar achterwege gelaten.daniel1975 schreef: ↑20 apr 2019 22:48Klopt, in doping topic. Want daar hoort het. Zelden meer in het Wielerseizoen 2019 topic.Jans schreef: ↑20 apr 2019 17:14Sorry Daniel, je laat je wel degelijk horen als het over QS, Lefevre etc. gaat.daniel1975 schreef: ↑20 apr 2019 17:05 Precies. Ik reageer ook bijna meer als Lefevere’s rat-pack weer heeft gewonnen.
Laat anderen lekker hun ding doen en sla het topic gewoon over.
Ik zag dat van de heren ook 30% een DNF achter de naam had. Dus het zegt blijkbaar niet zo veel....
Linkje
Linkje
Dat zou heel goed kunnen, en dan blijft er een smakelijk stukje pelotonvulling over die het niet alleen van haar benen moet hebben. Slim!
Ik durf 't haast niet te vragen … maar is ook bekend waarom er (vaak) DNF achter haar naam staat? Kan zij het niet aan? Snap zij het spelletje niet? Of is er een andere (al dan niet plausibele) reden waarom zij afhaakt?
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Ik kan mij idd voorstellen dat ze nou niet direct als kopvrouw staat opgesteld, aannemelijk zal ze dan knechten. Ik heb haar een keer in de Nacht van Hengelo (criterium weliswaar) zien rijden, ze kan wel een stukje fietsen. Ze reed 'm iig uit...
Die wedstrijden zijn vaak van een heel andere orde.