Het beroep achter de fietser
-
- Forum-lid HC
Dat schijnt van de verzekering niet te mogen. Bij mijn vorige werkgever stonden er ook 2, toen de verzekeraar kwam kijken moesten die dingen ook weg vanwege brandgevaar.
Maar toch ook nog op een racert?
Ik vind het geweldig al deze fietsers met hun beroepen.........en of het nou putje schepper of iets anders moois is....................zolang men met plezier zijn ding doet...................dan is het toch? ...............
En je zal vast wel mooie verhalen hebben als vuilnisman
Oh ja, je fietsstallen.................das ook een dingetje zeg............ zo lees ik.............
Ik heb dat met mijn fietskleren ...............gaat het een lange tijd goed, en dan ineens is er iemand die er wat van mot zeggeuh...................dan hangen ze ineens in de weg (MIVA toilet, niemand last van).................
Ik heb dat met mijn fietskleren ...............gaat het een lange tijd goed, en dan ineens is er iemand die er wat van mot zeggeuh...................dan hangen ze ineens in de weg (MIVA toilet, niemand last van).................
pff...pittig man !
Een traditionele kantoorbaan als fiscalist op de Amsterdamse zuidas. En ja, de cliches zijn waar, ik werk gemiddeld van 8:00 tot 18:00. Gelukkig maar een reis afstand van zo’n 6 km dus ‘s avonds om 18:45 op de racefiets. Dit jaar loopt mijn seizoensopbouw door een blessure wat anders, ik zit nu op 2 x 3uur D1 en 2x 1uur herstel. Enige nadeel is dat nu 3uur duurtraining na een dag werken wel lang is, maar voordeel is dat je alle tijd hebt om je gedachten te verzetten
Ik kan me niet voorstellen dat dat in NL officieel zo heet (MVG).Martin78 schreef: ↑20 apr 2019 22:04 CUT
En nu werk ik sinds iets meer dan 2 jaar bij een grote (ghz) instelling als begeleider op een woning voor mensen met MVG of te wel "moeilijk verstaanbaar gedrag" binnen een IB (intensieve begeleiding) rayon. Daarnaast volg ik ook een combinatie opleiding MZ/VZ
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ok, en waarom zou dat niet zo kunnen heten?Keezx schreef: ↑22 apr 2019 09:15Ik kan me niet voorstellen dat dat in NL officieel zo heet (MVG).Martin78 schreef: ↑20 apr 2019 22:04 CUT
En nu werk ik sinds iets meer dan 2 jaar bij een grote (ghz) instelling als begeleider op een woning voor mensen met MVG of te wel "moeilijk verstaanbaar gedrag" binnen een IB (intensieve begeleiding) rayon. Daarnaast volg ik ook een combinatie opleiding MZ/VZ