Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Puck Moonen

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 22 apr 2019 23:40

Waar lees jij fototopic?

De discussie of een mooie meid met gebrek aan talent een plaats heeft in de topsport, alleen maar voor de mooie plaatjes is best interessant om te voeren. Deze discussie past best in het fietscafé en om er nu een nieuw topic voor aan te maken is ook wel weer wat teveel eer voor Puck.
Nu is deze discussie hier al redelijk uitgekauwd en dan snap ik de frustraties wel als dit onnodig voort blijft duren. Maar het gegeven dat Puck nog amper een koers heeft uitgereden dit seizoen is toch opvallend te noemen. Timo maakt daar een (imho inhoudelijke) opmerking over en plotseling moet iedereen daar weer krampachtig overheen vallen. Dat is best jammer want tussen het gezeik door loopt er ook een aardige, inhoudelijke discussie over DNF's in het vrouwenwielrennen t.o.v de mannen.

Als we ons een beetje meer focussen op de inhoud en wat minder op persoonlijke vetes wordt het hier een stuk gezelliger, leerzamer en er staan verhoudingsgewijs meer plaatjes van Puck in dit topic. Wat wil een mens nog meer?
Campagnolo Ultra Dork

Puffdaddy
Forum-lid

Gebruikersavatar Puffdaddy 23 apr 2019 00:12

Afbeelding
Bikers are not alone

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 23 apr 2019 07:54

Ik vraag me af of je zomaar klakkeloos foto's van Instagram af mag halen en klakkeloos via een ander kanaal mag verspreiden.
Daarnaast blijft het vreemd dat ik, en enkele anderen niet kritisch mogen zijn van een paar mensen, terwijl diezelfde mensen zelf wel heel lang door gaan in andere topics.
Ik vind het.jammer dat zelfs uitspraken van haar zelf hier niet ter discussie mogen staan.

TL@
Forum-lid HC

Gebruikersavatar TL@ 23 apr 2019 08:25

Kritisch is ok, elke keer hetzelfde gezeik is gewoon niet ok.

Het is je goed recht om een hekel te hebben aan Puck (of eender wie) maar open het topic dan niet. Leven en laten leven is toch een stuk aangenamer dan iedereen op de zenuwen werken (en dan niet 1 keer maar elke paar weken opnieuw :roll: )
Afbeelding

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 23 apr 2019 08:46

TL@ schreef: 23 apr 2019 08:25 Kritisch is ok, elke keer hetzelfde gezeik is gewoon niet ok.

Het is je goed recht om een hekel te hebben aan Puck (of eender wie) maar open het topic dan niet. Leven en laten leven is toch een stuk aangenamer dan iedereen op de zenuwen werken (en dan niet 1 keer maar elke paar weken opnieuw :roll: )
Ik zou het helemaal met je eens zijn, maar bij andere topics zijn de zetten ook steeds weer hetzelfde. Dat gaat gewoon door, ook door mensen die er hier iets van vinden. Dat mag dus wel? Onder het mom van het is een forum?

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 23 apr 2019 09:04

Aspide83 schreef: 22 apr 2019 22:35 Is deze foto al wat ouder? Had juist idee dat ze al wat droger getraind was....maar op deze foto....
allemaal spieren...

:mrgreen:
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 23 apr 2019 09:34

Aspide83 schreef: 22 apr 2019 22:35 Is deze foto al wat ouder? Had juist idee dat ze al wat droger getraind was....maar op deze foto....
Gezien de schijfremmen en het kaderplaatje zal het een foto van dit jaar zijn.

De discussie over het knechten hierboven snap ik niet, het ligt er zo dik bovenop dat ze het niveau niet aan kan en om hele andere redenen in die ploeg fietst, maar toch blijft een groep het niveau met hand en tand verdedigen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

TL@
Forum-lid HC

Gebruikersavatar TL@ 23 apr 2019 11:49

Jans schreef: 23 apr 2019 08:46
TL@ schreef: 23 apr 2019 08:25 Kritisch is ok, elke keer hetzelfde gezeik is gewoon niet ok.

Ik zou het helemaal met je eens zijn, maar bij andere topics zijn de zetten ook steeds weer hetzelfde. Dat gaat gewoon door, ook door mensen die er hier iets van vinden. Dat mag dus wel? Onder het mom van het is een forum?
Iemand anders doet het ook dus ik mag het ook :roll:

Er zal hier niemand ontkennen dat Puck niet het grootste wielertalent is maar blijven jammeren en zeuren komt vooral over als jaloezie
Laat dat kind toch gerust.
Afbeelding

Sulla
Forum-lid

Sulla 23 apr 2019 12:47

In vrijwel iedere sport lopen wel een paar mensen rond die er qua niveau wellicht niet helemaal (meer) thuis horen, maar die wel om wat voor reden dan ook extra aandacht of geld genereren voor een sport of een team. En aangezien sport toch een vrij commerciële bedoening is is dat nog verdedigbaar ook.

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 23 apr 2019 13:45

TL@ schreef: 23 apr 2019 11:49
Jans schreef: 23 apr 2019 08:46

Iemand anders doet het ook dus ik mag het ook :roll:

Er zal hier niemand ontkennen dat Puck niet het grootste wielertalent is maar blijven jammeren en zeuren komt vooral over als jaloezie
Laat dat kind toch gerust.
Kom op zeg, jaloezie, waar heb je het over. Ze had mijn kleindochter kunnen zijn. Ik heb een zoon die een aardig stukje fietst en ik heb zelf in diverse sporten leuk meegekund. Nee hoor, jaloezie is het echt niet.

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 23 apr 2019 13:58

wat dan (bij mij althans) meteen de vraag oproept wat dan wel de drijfveer is om te blijven "jammeren en zeuren" (dixit TL@)?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 23 apr 2019 14:20

Jans schreef: 23 apr 2019 13:45 Ik heb een zoon die een aardig stukje fietst
Ik stel voor dat we die hier ook zijn eigen fototopic geven :mrgreen: :lol: :winkthumb: :twisted:
Less is bore

Gesloten