Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
- alliance_0
- Forum-lid
Ik hoop dat Wahoo niet de slag gaat missen. Nu de verwachtte introductie van de Roam uitblijft en Garmin WEL met een nieuwe 530 en 830 komt.
Het is net waar je tevreden mee bent en wat voor mogelijkheden je wilt hebben op je GPS computer. Zelf heb ik mijn eerste GPS, een Wahoo Elemnt en ben daar nog steeds heel tevreden over.alliance_0 schreef: ↑24 apr 2019 20:58 Ik hoop dat Wahoo niet de slag gaat missen. Nu de verwachtte introductie van de Roam uitblijft en Garmin WEL met een nieuwe 530 en 830 komt.
Ik zie vooralsnog het nut niet om over te stappen.
Bikers are not alone
-
- Forum-lid
Niet teveel twijfelen, lekker fietsen. Heb sinds vorige week mijn bolt en ik vind het geweldig.
Giant TCR Advanced 1
Ik heb ondertussen verschillende Garmins versleten om zo te zeggen maar ik ben er klaar mee. Met Garmin is het altijd wat. Heb een Oregon 400. 550 en Touch35 gehad. Altijd wel wat wat niet goed werkt of bugs.
Heb vervolgens de Wahoo Element gekocht en dat ‘klote’ ding doet altijd wat hij moet doen. NOOIT geklooi. Updates gaan altijd goed. Superhandig routes maken via Komoot en rwgps. incl tbt.
Ik had natuurlijk Garmin Ant+ sensoren maar die koppel je feiloos aan een Element. Dus ....
Lang leve de Elenmnt en fuck off met Garmin.
Ntw: hoesjes voor Bolt en Elemnt kosten bij Mantel 12.99 bij Aliexpress €1,95 incl. versturen en in drie kleuren. Heb een witte en zwarte en passen perfect.
Heb vervolgens de Wahoo Element gekocht en dat ‘klote’ ding doet altijd wat hij moet doen. NOOIT geklooi. Updates gaan altijd goed. Superhandig routes maken via Komoot en rwgps. incl tbt.
Ik had natuurlijk Garmin Ant+ sensoren maar die koppel je feiloos aan een Element. Dus ....
Lang leve de Elenmnt en fuck off met Garmin.
Ntw: hoesjes voor Bolt en Elemnt kosten bij Mantel 12.99 bij Aliexpress €1,95 incl. versturen en in drie kleuren. Heb een witte en zwarte en passen perfect.
Jawel maar die kan je dan niet automatisch syncen, dus daar zit dan een extra stap tussen.
- Italia_david
- Forum-lid
voor de customer support kies ik al voor de Wahoo.... die van Garmin is deze ronduit dramatisch en niet correct.
drie gevallen gehad met een forerunner en twee edge computers... sindsdien heb ik alles wat Garmin is eruit gegooid.
#passioneceleste #ridebianchi
@ TL@
Dus voor Garmin heb je een EXTRA programma nodig om o.a. komoot files te syncen terwijl Wahoo dat automatisch doet. Hoe kan je dat dan een voordeel noemen? Datbis dus een nadeel!
Dat is wat ik bedoel, met Garmin is het altijd wat, alles in tussenstappen en dan nog niet goed of maar half werken.
En ook de Helpdesknisntoraal flut. Div. keren contact mee gehad en als het te heet onder de voeten wordt reageren ze gewoon niet meer. Dus nog een Waardeloos stukje van Garmin. Helemaal met Italia_David eens.
Dus voor Garmin heb je een EXTRA programma nodig om o.a. komoot files te syncen terwijl Wahoo dat automatisch doet. Hoe kan je dat dan een voordeel noemen? Datbis dus een nadeel!
Dat is wat ik bedoel, met Garmin is het altijd wat, alles in tussenstappen en dan nog niet goed of maar half werken.
En ook de Helpdesknisntoraal flut. Div. keren contact mee gehad en als het te heet onder de voeten wordt reageren ze gewoon niet meer. Dus nog een Waardeloos stukje van Garmin. Helemaal met Italia_David eens.