Puck Moonen
Ja, maar ik ga er vanuit dat Anna en Annemiek gewoon hun prijzen geld delen met de rest van de ploeg. Een beetje vreemde opmerking lijkt mij daarom.
Maar wat is nou haar punt? De UCI heeft in januari precies dat besloten waar ze nu om vraagt.
https://www.wielerflits.nl/nieuws/uci-p ... ielrennen/
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Geen idee. Ik plaatste het omdat het een nieuw bericht op Wielerflits was. Niet als bijdrage aan de "discussie" hier gaande.
Kom op zeg, gelukkig ben je erg aan het cherry picken. Als je het allemaal een beetje had gevolgd dan had je geweten dat Annemiek daar al eerder voor geijverd heeft. Van prijzengeld, zeker bij de grote wedstrijden, kun je al helemaal niet leven.
Ik ga me zeker niet doodschamen. Het was namelijk bewust een nogal gechargeerde stelling, waarvan ik zelf ook wel weet dat het niet klopt. Ik had verwacht dat dat wel duidelijk zou zijn. Maar feit blijft dat tot een bepaalde hoogte een mediagenieke laagvlieger commercieel interessanter kan zijn dan een topper. .timo2.0 schreef: ↑25 apr 2019 15:02Laat wat je schreef nog even op je inwerken en ga je dan doodschamen. Terwijl Puck in bikini op instagram staat en geen wedstrijd uitrijdt is het aan het constante lobbyen van o.a. Vos te danken dat La Course bestaat en dat inmiddels van de meeste wereldbekerwedstrijden een dameseditie bestaat en dat die op tv komen en dat de meeste grote profploegen nu ook een damesploeg hebben. Daarnaast heeft ze er met haar prestaties van de afgelopen 15 jaar zowat persoonlijk voor gezorgd dat zoveel meisjes zijn gaan wielrennen - en daarvan zijn er zoveel doorgebroken dat de de Nederlandse dames het wielrennen domineren.
Precies, op zo'n groot tennistoernooi kom je alleen als je hoog genoeg staat op de ranking of de kwalificaties overleeft. Heel soms heb je een gelukje en krijg je een wildcard. Ze heeft 7 jaar in de top 100 gestaan en diverse finales gespeeld, oa verloren van Williams (ik zo niet welke) en Hingis. Dat lijkt mij niet vergelijkbaar met wat Puck tot nu toe heeft gepresteerd.
Ik kan zo echt geen voorbeeld bedenken van iemand met zo'n laag niveau die het toch zover weet te schoppen in de topsport.
Campagnolo Ultra Dork
https://sporza.be/nl/2019/04/04/van-vle ... d-vrouwen/
Misschien dat het allemaal iets duidelijker wordt en vooral duidelijk dat je van prijzengeld niet kunt leven, ook niet als topper.
Misschien dat het allemaal iets duidelijker wordt en vooral duidelijk dat je van prijzengeld niet kunt leven, ook niet als topper.