Canyon
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die levertijden zijn al jaaaaaaaaren een terugkerend probleem.
Less is bore
Gisteren met de zadelklem van een andere Aeroad toch maar ff een testrit gemaakt. Tijdens het fietsen hoorde ik een tikkend geluid. Na zoeken kwam dit uit het frame.. Zadel er weer afgehaald en met een lichtje in het frame kijken, daar was mijn zadelklem, klem in het frame.
Na een kwartiertje flink klooien hebben we hem eruit gekregen
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je even terug kijkt in de historie in een iets wijder perspectief zie je dat ik 100% gelijk heb.
Hele periodes is het rampzalig, dan weer een tijdje gaat het redelijk. Je moet alleen geen blauwe willen, die staan bijna altijd op sold out of flinke levertijd.
Less is bore
Ik denk dat jij (wij) niet kunnen beoordelen hoe goed of slecht het leveren gaat. Die paar klagers hier staan in geen verhouding tot de aantallen die Canyon in totaal levert. Ik heb mijn 10e Canyon geleverd gekregen en allemaal binnen een paar dagen (door de jaren heen). Leek me een aardige tegenhanger voor het gedram over levertijden....en ja ik heb een blauwe (waarvan de levertijd nu medio 7/2019 is) ![😀](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f600.svg)
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Een collega van me moest ook maar 3 dagen wachten op zijn Endurace.
De rode Endurace die ik eventueel wil bestellen, kan ten vroegste begin juli geleverd worden. Alleen twijfel ik nog. Misschien hou ik mijn huidige fiets (Bianchi Infinito 2011), en plaats ik een nieuwe groep (triple wegdoen).
De rode Endurace die ik eventueel wil bestellen, kan ten vroegste begin juli geleverd worden. Alleen twijfel ik nog. Misschien hou ik mijn huidige fiets (Bianchi Infinito 2011), en plaats ik een nieuwe groep (triple wegdoen).
Ik heb ze alle 2 . De verschillen zijn best groot. De Aeroad is een echte racer. Daarmee kun je echt knalle. De Ultimate sl slx is naar mijn mening stukje lichter en ik gebruik die voor vakanties in de bergen , heb er ook hele lichte wielen in zitten. Maar kan met alle 2 de fietsen lekker gooien en stoeien op de weg.
Met de ultimate kan je ook prima knallen. Mijn ervaring is dat de ultimate ook ideaal is voor criteriums. Rijdt net wat makkelijker de bochten door.bwinkel schreef: ↑27 apr 2019 10:59Ik heb ze alle 2 . De verschillen zijn best groot. De Aeroad is een echte racer. Daarmee kun je echt knalle. De Ultimate sl slx is naar mijn mening stukje lichter en ik gebruik die voor vakanties in de bergen , heb er ook hele lichte wielen in zitten. Maar kan met alle 2 de fietsen lekker gooien en stoeien op de weg.
Aeroad toch vooral hard recht vooruit.
Toen ik bestelde stond er een verwachtte levertijd van ca. 1 maand maar werd uiteindelijk binnen 1 week afgeleverd. Had geen rekening met die optie gehouden want was nog op vakantie
Wel leuk dat je dan dan ergens bij een lokaal 'postkantoortje' een pakketje kan ophalen die je niet zomaar even onder je arm mee kunt nemen haha
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)