Dat verklaart het.
Titanium fietsen
Zover mij bekend kan dit niet. In theorie wellicht wel, maar dan zou je op een T47 uit moeten komen ofzo, want de diameter is groter dan een 'ouderwetse' BSA draad.remon t2a schreef: ↑10 apr 2019 14:58 Hallo heren, ik bezit alweer bijna een jaar een Van nickolas Aquilo SE voor het dagelijkse woon-werk-tripje.
Alles werkt naar tevredenheid alleen ontdekte ik pas later dat er een pressfit op zit wat zo af en toe wat gekraak met zich meebrengt.
Nou vroeg ik mij af of ik draad in de bracketpot kan laden draaien?
Hoe dan ook, ik zou eerder overwegen op de bracket met loctite vast te zetten of een trapas te komen zoals hierboven aanbevolen is. Die zitten wel met press fit vast maar schroeven in het midden vast.
-
- Forum-lid
Er moet natuurlijk ook een beetje gepoetst worden!
Fraai! Wat voor een achterlampje zit er tussen de zadelrails? Ziet er uit als een mooie oplossing!
Die kerel fietst zo scherp als een mes; als je brood tegen hem gooit, krijg je het gesneden terug
-
- Forum-lid
Exposure lights, niet goedkoop maar inderdaad een van de weinige oplossingen die niet klemt op de zadelpen. Super fel, ik gebruik hem overdag en ben prima zichtbaar.
-
- Forum-lid
Upgrade time!
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Upgrade? We hebben al 12.....
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
-