Ervaring met staal
Ik ben de Standert Triebwerk opnieuw aan het opbouwen.
De fiets heb ik een half jaar geleden opgebouwd met spullen die ik nog had liggen; een mengeling van Campagnolo Athena en Chorus, een in mijn ogen niet zo fraaie Zipp zadel- en stuurpen ed. Dat bij elkaar geraapte beviel me niet zo goed..... de fiets wel!
Dus, oa. Chorus 2015 groep gekocht, zadel- en stuurpen vervangen en samen met de vork in olijf groen laten spuiten (glans).
Foto’s van vanochtend, Standert is nu bijna klaar;
De fiets heb ik een half jaar geleden opgebouwd met spullen die ik nog had liggen; een mengeling van Campagnolo Athena en Chorus, een in mijn ogen niet zo fraaie Zipp zadel- en stuurpen ed. Dat bij elkaar geraapte beviel me niet zo goed..... de fiets wel!
Dus, oa. Chorus 2015 groep gekocht, zadel- en stuurpen vervangen en samen met de vork in olijf groen laten spuiten (glans).
Foto’s van vanochtend, Standert is nu bijna klaar;
Die kerel fietst zo scherp als een mes; als je brood tegen hem gooit, krijg je het gesneden terug
Gave tip! Dat lijkt me ooit ook wel eens iets.....Smoothsailor schreef: ↑26 apr 2019 14:24 Roelw, ben bij the bicycle academy geweest , in Frome, Somerset.
Was een te gekke cursus, ik heb er een gedaan van 10 dagen. Info over geometrie en bike fit. En tijd om een frame en vork te maken onder begeleiding. Een aanrader
Die kerel fietst zo scherp als een mes; als je brood tegen hem gooit, krijg je het gesneden terug
-
- Forum-lid
Alle credits naar Rene, schitterend fietsje geworden.
-
- Forum-lid
Supermooie foto's, fiets verder niet in balans met die zwarte afmontage, en sloping en staal vind ik not done
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Ja je zou bijna denken dat de fiets gebruikt gaat worden.specializedmerida schreef: ↑01 mei 2019 18:55 Supermooie foto's, fiets verder niet in balans met die zwarte afmontage, en sloping en staal vind ik not done