Wilier
- Jaap Telder
- Forum-lid
Kan heel goed.bever schreef: ↑12 feb 2019 19:25 ff wat anders...kan dit ? Lijkt me bijna onmogelijk voor die prijs, staan ook geen specificaties bij
https://www.italworks.nl/wilier-gtr-tea ... gIL5vD_BwE
Heb deze onlangs erbij gekocht voor dezelfde prijs, bij een andere aanbieder.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Hoi,
Ik heb tot voor kort gefiets op een Colnago, Tot ik vorige week op een auto ben geklapt met 35 per uur. Die fiets is total loss helaas. Ikzelf gelukkig nog redelijk heel.
Ik ben hier trouwens nieuw. Vrouw, 37 jaar, fiets sinds een paar jaar.
Nu dus deze Wilier gekocht, Hoop dat het een goede fiets is, laatste berichten hier op het forum zijn helaas niet zo heel positief.. Ik laat de fiets van de week afstellen en dan voorzichtig proberen of ik niet al te angstig op de fiets zit.. Jammer hoor, tot voor het ongeluk nooit zo bij stilgestaan, dat je ook kan vallen... Nog beter opletten voortaan.
Deze is dus helaas stuk
Ik heb tot voor kort gefiets op een Colnago, Tot ik vorige week op een auto ben geklapt met 35 per uur. Die fiets is total loss helaas. Ikzelf gelukkig nog redelijk heel.
Nu dus deze Wilier gekocht, Hoop dat het een goede fiets is, laatste berichten hier op het forum zijn helaas niet zo heel positief.. Ik laat de fiets van de week afstellen en dan voorzichtig proberen of ik niet al te angstig op de fiets zit.. Jammer hoor, tot voor het ongeluk nooit zo bij stilgestaan, dat je ook kan vallen... Nog beter opletten voortaan.
Deze is dus helaas stuk
Valpartijen horen er helaas bij, en het gebeurt de besten. Sterkte ! Mooie fiets in deze kleuren!Mattie. schreef: ↑04 mei 2019 17:25 Hoi,
Deze is dus helaas stuk
Colnago.jpgWilier.jpg