Wielerkledij eigen ontwerp
https://www.lorini-sports.com/
Hier heb ik goede ervaringen mee en mn eigen kleding ontwerp kunnen maken..
Hier heb ik goede ervaringen mee en mn eigen kleding ontwerp kunnen maken..
MB Promotions is een goede.
Haha, scherp. Nee, geen aandelen. Ik heb die kleding wel zelf getest en heb geconstateerd dat het goede kwaliteit is.
-
- Forum-lid
Ik heb zeer goede ervaringen met Bioracer. Hun kleding is van zeer goede kwaliteit en voor die kwaliteit niet duur. Verder oogt het resultaat strak. Zowel mijn wielervereniging (GWC De Adelaar) als mijn vriendenclub (teamHBH Amsterdam) zijn tevreden klanten.
Ik ben grafisch ontwerper en wil (voorlopig voor mezelf) een aantal unieke shirts/setjes laten maken, voorlopig van ieder ontwerp één.
Weet iemand waar het mogelijk is om dus één stuk à eigen ontwerp te laten maken tegen een redelijke prijs en een behoorlijke kwaliteit?
Weet iemand waar het mogelijk is om dus één stuk à eigen ontwerp te laten maken tegen een redelijke prijs en een behoorlijke kwaliteit?
-
- Forum-lid
Zoek eens op aliexpress op custom jersey.Kwaliteit voor het geld is afhankelijk van welke aanbieder.Even hier de topics doorspitten en je vindt vast wel een. En wil je voor kwaliteit dan Bioracer.imarc schreef: ↑21 mei 2019 12:11 Ik ben grafisch ontwerper en wil (voorlopig voor mezelf) een aantal unieke shirts/setjes laten maken, voorlopig van ieder ontwerp één.
Hoe is de kwaliteit van de Bodhi uitrustingen?
-
- Forum-lid
Mocht het geld achter de plinten vandaan klotsen en het je niks uit maakt, dan willen de bekende hipster merkjes je natuurlijk ook wel graag helpen met het geld over de balk te smijten.
Een eigen ontwerp hoeft helemaal niet altijd vreselijk duur te zijn.Vangalo74 2.0 schreef: ↑21 aug 2024 09:58 Mocht het geld achter de plinten vandaan klotsen en het je niks uit maakt, dan willen de bekende hipster merkjes je natuurlijk ook wel graag helpen met het geld over de balk te smijten.