Het grote domme vragen topic
Een echte domme vraag.....
Je verwacht het niet he in zo'n topic, maar omdat ik helaas geen sarcasme kan lezen vanaf het beeldscherm wordt het lastig inschatten waar ik je opmerking moet plaatsen.
Moet dan wel eerlijk bekennen dat opmerkingen zoals dit me bijna zouden weerhouden om vragen te stellen, top gedaan man
Het helpt als je eerst goed leest, nog een keer leest, dan nadenkt en dan pas een vraag formuleert.
-
- Forum-lid
Hoe "erg" is een band tegen de rotatie pijl in gemonteerd?
Dat ligt er volgens mij aan wat voor profiel er op de band zit en hoe nat het buiten is.
Maar het is potentieel best gevaarlijk
-
- Forum-lid
Continental 4000 GP s2 en achter, maar enkel bij veel regen/nat wegdek dus gevaarlijk?
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
want? bang voor aquaplanning?
de beste banden, qua grip, voor een racefiets zijn de profielloze banden. Ook (juist) in de regen.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Zolang je achteruit rijdt is er niets aan de hand
- robbebopper
- Forum-lid HC
Erger dan de moeite die het kost om de band om te draaien.
Rotatiepijl>Met de (vrij lagesnelheden) die wij rijden maakt het niets uit volgens de kenners.
Omdat ik altijd mijn banden monteer met de fiets op de kop gezet, heb ik me wel eens verkeken
.Hinderd niets. Zet je ze maar eens goed als je weer eens een band verwisseld.
en het is ook goed om geregeld eens te oefenen met banden erop te zetten.(als je dat wat lastig vind).Dan is het onderweg ook niet zoń klus.
Het is soms net als met een auto. Hele volkstammen weten niet eens hoe ze een lekke band van de auto moeten vervangen.
oefenen kan ook zeker geen kwaad, helemaal als je band erg strak op je velg gaat.Mijn eerste vouwbanden kreeg ik ook met geen mogelijkheid om de velg.Ik naar de fietsenmaker hier en hij deed het even voor en nadien gaat het mij ook moeiteloos af.
Omdat ik altijd mijn banden monteer met de fiets op de kop gezet, heb ik me wel eens verkeken
.Hinderd niets. Zet je ze maar eens goed als je weer eens een band verwisseld.
en het is ook goed om geregeld eens te oefenen met banden erop te zetten.(als je dat wat lastig vind).Dan is het onderweg ook niet zoń klus.
Het is soms net als met een auto. Hele volkstammen weten niet eens hoe ze een lekke band van de auto moeten vervangen.
oefenen kan ook zeker geen kwaad, helemaal als je band erg strak op je velg gaat.Mijn eerste vouwbanden kreeg ik ook met geen mogelijkheid om de velg.Ik naar de fietsenmaker hier en hij deed het even voor en nadien gaat het mij ook moeiteloos af.