Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
-
- Forum-lid
ik was 'vroeger' ook helemaal fan van TBT, Ik had dit namelijk op de Mio ook.
De eerste maanden met de bolt ging ik ook routes natekenen, of omzetten met de Javawa tool. Maar dit doe ik al een jaar niet meer. Vind het fijner om gewoon de kaart in beeld te hebben om goed in beeld te hebben welke afslag je precies moet hebben. En ook met 4 datavelden in beeld is de kaart nog erg duidelijk.
Die hide my bell houder van Bikerdt, is dat de regular, of de mini?
(zie namelijk dat de hide my bell mini ook past met de Bolt)
De eerste maanden met de bolt ging ik ook routes natekenen, of omzetten met de Javawa tool. Maar dit doe ik al een jaar niet meer. Vind het fijner om gewoon de kaart in beeld te hebben om goed in beeld te hebben welke afslag je precies moet hebben. En ook met 4 datavelden in beeld is de kaart nog erg duidelijk.
Die hide my bell houder van Bikerdt, is dat de regular, of de mini?
(zie namelijk dat de hide my bell mini ook past met de Bolt)
Dat noem ik nog niet perfect
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Maar goed, ik denk dat het zonder ook prima kan. Vooral ook weer met MTB-ritten zijn die TBT aanwijzingen niet altijd even handig. Bochten worden al snel aangemerkt als afslagen en dan ben je weer afgeleid door het piepje...
-
- Forum-lid
1. Bolt + Hidemybell = prima combi. Één tip: als het hard regent, blijft er water in de bel staan. Ik heb de gaatjes in de bel daarom een beetje uitgeboord (van binnen naar buiten, anders krijg je opstaand randje aan binnenkant).
2. Bolt + Komoot = voor mij ideale combi. Routes in Komoot (mét TBT instructies) laden bijzonder eenvoudig op in Bolt-app en doen vervolgens precies waar ze voor bedoeld zijn.
2. Bolt + Komoot = voor mij ideale combi. Routes in Komoot (mét TBT instructies) laden bijzonder eenvoudig op in Bolt-app en doen vervolgens precies waar ze voor bedoeld zijn.
Ik vind de stroomlijning van de Wahoo mount mooi passen zeg maar, en dat hij rammelt in de originele mount heb ik tot nu toe geen last van
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
- alliance_0
- Forum-lid
Alleen vrijdag 24 mei €199 bij Futurumshop
Gisteravond na twaalven direct maar besteld. Vaderdagcadeautje weer geregeld
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
-
- Forum-lid
De kortingscode van futurum uit het kortingscode topic werkt er ook nog op. Dan is de wahoo elemnt €179,-!
-
- Forum-lid
Bedankt voor je tip. Eigenlijk wilde ik de Garmin 830 als vervanging voor mijn Edge 800, maar 179 euro voor een Wahoo Bolt is prijstechnisch gewoon veel aantrekkelijker tov de 830 die toch 220 euro meer kost...stijndevries schreef: ↑24 mei 2019 09:03 De kortingscode van futurum uit het kortingscode topic werkt er ook nog op. Dan is de wahoo elemnt €179,-!
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
- alliance_0
- Forum-lid
Zijn er volgens mij niet, anders dan in het doosje bij de computer zit. alleen instructies/uitleg (Engels) op de website van Wahoo.