Scott

Mijn nieuwe Scott Foil Disc, gekocht als frameset en zelf opgebouwd.
Helaas had ik tijdens het eerste korte testritje last van een zadelpen die wat bleef zakken, dat moet ik nog even bekijken. De "oude" Foil deed dit ook al tijdens de eerste ritten.
Cannondale Systemsix Ultegra Di2
Kona Private Jake
Kona Private Jake
-
- Forum-lid HC
Een paar upgrades dit jaar gedaan aan mijn foil 10 uit 2018
Zadel - Berk lupine, vreemd genoeg mijn fijnste zadel ooit. Puur carbonnen plankje van 80gram. Je merk het vooral als je bv een paar dagen achter elkaar rijd, met oa de arione wide altijd pijn bij de zitbotten. Andere zadels ook. Had er nooit op gaan rijden als een fietsmaat van mij hem niet had gehad waardoor ik hem kon testen.
Tune bidonhouders
Pirelli color edition 25mm
De rest gewoon afstelling 1,5 cm lager gaan zitten.
140mm schijf achter

Zadel - Berk lupine, vreemd genoeg mijn fijnste zadel ooit. Puur carbonnen plankje van 80gram. Je merk het vooral als je bv een paar dagen achter elkaar rijd, met oa de arione wide altijd pijn bij de zitbotten. Andere zadels ook. Had er nooit op gaan rijden als een fietsmaat van mij hem niet had gehad waardoor ik hem kon testen.
Tune bidonhouders
Pirelli color edition 25mm
De rest gewoon afstelling 1,5 cm lager gaan zitten.
140mm schijf achter

Nog steeds een mooie Foil , en inderdaad Berk Lupine is het beste zadel tot nu toe, óók voor mij.wasbeer2006 schreef: ↑26 mei 2019 15:28
Zadel - Berk lupine, vreemd genoeg mijn fijnste zadel ooit. Puur carbonnen plankje van 80gram. Je merk het vooral als je bv een paar dagen achter elkaar rijd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

Iemand een idee waar het prijsverschil tussen de Addict en de Foil zit?
Heb ergens gelezen dat de Addict vrij zwaar in prijs is gezakt (2499€ voor carbon met ultegra), de Foil daarentegen zit een pak hoger, namelijk 3399€.
Beiden hebben een andere geometrie, maar de meeste endurance fietsen met dezelfde specificaties als de Addict zitten toch ook al snel aan +3200€
Heb ergens gelezen dat de Addict vrij zwaar in prijs is gezakt (2499€ voor carbon met ultegra), de Foil daarentegen zit een pak hoger, namelijk 3399€.
Beiden hebben een andere geometrie, maar de meeste endurance fietsen met dezelfde specificaties als de Addict zitten toch ook al snel aan +3200€
Giant TCR 0 2013
Kona Rove LTD 2021
Kona Rove LTD 2021
-
- Forum-lid HC
Wellicht hebben ze er nog een hoop staan. De 2020 collectie komt er al snel aan.