Millenium bikes
- devriesman
- Forum-lid
Custom (of bestoke op z'n Engels) vind ik niet een andere wielset of een power meter, zo te zien is het gewoon standaard frame werk.
Wat onder road staat, zijn gewoon open mould frames.
- alliance_0
- Forum-lid
Ze hebben in eerste instantie nog een hoop werk te doen om een werkende website te maken. Voel ik een Fonsje aankomen!
*kuch* bespokedevriesman schreef: ↑26 mei 2019 22:03 Custom (of bestoke op z'n Engels) vind ik niet een andere wielset of een power meter, zo te zien is het gewoon standaard frame werk.
Haha, ik wilde de vergelijking niet maken... 🤫alliance_0 schreef: ↑26 mei 2019 22:25 Ze hebben in eerste instantie nog een hoop werk te doen om een werkende website te maken. Voel ik een Fonsje aankomen!
- devriesman
- Forum-lid
M'n telefoon zette er al een 'n' achter. Niet verder terug gekeken..rocksoff schreef: ↑26 mei 2019 22:29*kuch* bespokedevriesman schreef: ↑26 mei 2019 22:03 Custom (of bestoke op z'n Engels) vind ik niet een andere wielset of een power meter, zo te zien is het gewoon standaard frame werk.
Ben bang voor deze jongens dat we deze fietsen niet veel tegen gaan komen. Maar een Fonsje wordt het niet. Daarvoor vertellen ze nog te weinig onzin.
-
- Forum-lid
Daar mag inderdaad nog wel een beetje spellingscontrole overheen (en een stukje site afbouw...)
Felt AR4