Cervelo R3 di2 of Canyon Ultimate CF SL di2
"Een keer gaan kijken" zal wel te laat zijn met een dergelijke aanbieding. Ik denk dat je daar beter gisteren dan vandaag langs kunt gaan (of nu in je winkelmandje mikken). Die maat 58 moet passen als je nu nog wat spacers onder je stuur hebt.
Campagnolo Ultra Dork
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Sommigen twijfelen net zolang tot het net te laat is.
En dan verplichten ze zichzelf om toch maar een Canyon te kopen en daar dan maanden op te moeten wachten.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
lol!! Dat is wel typisch iets dat mij zou kunnen overkomen inderdaad...
Heb nog even gestudeerd op de verschillen. De r3 heeft een 10 mm hogere stack dan de Canyon, wat 5 mm meer is dan mijn Koga nu, en ik ben 42 en niet heel soepel dus dat lijkt me eerder een voordeel dan nadeel.
Eens kijken of ze morgen open zijn, thuiswerk dag zou zomaar omgezet kunnen worden in een vakantie/nieuwe fietsdag
Het duurde iets langer... Ik ben vorige week bij Jedi sport geweeest. Mooie zaak, aardige mensen. Heel erg gericht op het zelf opbouwen van frames van (vooral) topmodellen van de grote merken. Echt hele mooie fietsen staan er..
De 58 bleek een beetje groot, en aangezien ik net vakantiegeld had, en een mooie belastingteruggave (en mijn oude Koga verkocht had) heb ik maar een 2018 kleur 56cm Cervelo R5 met Dura ace Di2 gekocht
Volgende week ophalen!
De 58 bleek een beetje groot, en aangezien ik net vakantiegeld had, en een mooie belastingteruggave (en mijn oude Koga verkocht had) heb ik maar een 2018 kleur 56cm Cervelo R5 met Dura ace Di2 gekocht
Volgende week ophalen!
-
- Forum-lid HC
Haha, gouden klant ben je. Wat ontzettend tof, met DA Di2 en een R5 heb je echt een droomfiets te pakken waar je jaren plezier van kunt hebben.
Post je nog ff een foto'tje in het Cervelo topic?