Na een aardig stuk van het verhaal te hebben gevolgd lijkt mij dit laatste inderdaad veel aannemelijker. Als zij op de één of andere manier juridisch onder druk ik gezet zou zij dit zelf, of in dit forum haar partner, gerust kunnen melden. Zal ze niet een bedrag of iets anders hebben ontvangen met de voorwaarde hier geen uitspraken verder over te doen? Dit zou ook verklaren waarom 'Mormel' hier verder geen uitspraken over kan doen.loekie1976 schreef: ↑17 mei 2019 10:22 Nog maar een theorie: Het Janneke verhaal, zie vele forumleden hierop focussen, omdat ze denken dat Janneke bezweken is onder juridische dreigementen.
Echter als je hierover nadenkt, dan vind ik dit geen hout snijden. De artikelen van Janneke bevatten geen onwaarheden en zover ik met mijn gebrekkige juridische kennis kan zien ook geen smaad of laster. Waarom dan de weg kiezen om alles te verwijderen en radiostilte in acht te nemen. Het is wat te makkelijk om te veronderstellen dat je in Nederland iemand zo makkelijk monddood kan maken.
Bij juridische dreigementen vanuit Jos zou het toch logisch zijn dat je:
1)niets doet, omdat je achter je stuk staat en in de overtuiging bent dat je binnen de wettelijke kaders opereert.
2)je rectificeert de artikelen op de punten waar je twijfel over hebt of ze juridisch kunnen raken.
3)geen radiostilte hanteert, je kunt hier op het forum of ergens anders echt wel een bericht plaatsen dat je de artikelen hebt verwijderd vanwege juridische druk.
De theorie: het is bijna een zekerheid dat Jos en Janneke contact hebben gehad hierover en ik denk dat ze gewoon een dealtje hebben gemaakt samen met de voorwaarde dat ze beiden geen woord hierover zeggen.
Fons bikes
-
- Forum-lid
Sorry hoor, maar hoe moet ik dit bericht interpreteren? Klinkt als een censuur dreigement vanuit een moderator .Leuk dat we allemaal op de Rose is Shit trein springen, maar kies je woorden met beleid....
Anders lukt jullie wat Jos niet voor elkaar heeft gekregen en gaat dit topic op slot......
Rose Mentink is toch niet serieus te nemen in haar relatie met Fons. En wat mogen we dan niet schrijven over haar?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Als het zo is gegaan, dan vind ik Janneke geen slachtoffer, maar een schrijver/journalist met een rubberen ruggengraat.Een clausule in het contract aangaande zwijgplicht is een betere verklaring. En je kan ontvangen bedrag beter vervangen door "op straffe van een geldboete". En zolang dat contract er is, zullen we het niet weten. Ookal houdt een dergelijk flutcontract voor een rechter geen stand, zolang je het niet aanvecht, blijft deze situatie zo bestaan.
Je gaat namelijk na juridische dreigementen met Jos om tafel zitten en dan kom je tot de deal dat je alles terugtrekt en teken je een contract dat je een boete moet betalen als je er ooit nog over praat.
Ik hoop voor Janneke dat dit niet het scenario is, want dan laat je jezelf wel erg in een hoek drukken.
Ja, zo makkelijk is het om met Jos te praten. Dat hebben er hier al verschillenden ervaren.loekie1976 schreef: ↑01 jun 2019 16:24Als het zo is gegaan, dan vind ik Janneke geen slachtoffer, maar een schrijver/journalist met een rubberen ruggengraat.Een clausule in het contract aangaande zwijgplicht is een betere verklaring. En je kan ontvangen bedrag beter vervangen door "op straffe van een geldboete". En zolang dat contract er is, zullen we het niet weten. Ookal houdt een dergelijk flutcontract voor een rechter geen stand, zolang je het niet aanvecht, blijft deze situatie zo bestaan.
Je gaat namelijk na juridische dreigementen met Jos om tafel zitten en dan kom je tot de deal dat je alles terugtrekt en teken je een contract dat je een boete moet betalen als je er ooit nog over praat.
Ik hoop voor Janneke dat dit niet het scenario is, want dan laat je jezelf wel erg in een hoek drukken.
Maar na het nog eens gelezen te hebben, je denkt dat Janneke zomaar een rubberen ruggegraad heeft, en daarna beschrijf je een scenario waarin je zelf aangeeft dat ze misschien wel helemaal niets kan zeggen. Anders dan de kans te lopen een hele tijd in een juridisch gevecht gewikkeld te zijn.
Rose kan zich hier niet verdedigen, maar doet het op andere plekken des te meer. (hè Rose, ik heb geen Twitter account))amclassic-fan schreef: ↑01 jun 2019 15:37 Rose heeft een ban, dus ze kan zich hier ook niet verdedigen. Feiten zijn geen probleem, maar we willen het wel fatsoenlijk houden.
Censuur heeft het niets mee te maken.
Gewoon niet lezen , die rommel van Rose....
Iemand nog nieuwe feiten of meer feiten over de neverending story of Fons, melden...speculeren wat er zou zijn, liever niet , en we staan nu al maanden stil.
Iemand nog nieuwe feiten of meer feiten over de neverending story of Fons, melden...speculeren wat er zou zijn, liever niet , en we staan nu al maanden stil.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
162 pagina's over "Fons" (en dan zou ik een drammer zijn ) en nu gaat het alweer pagina's over Rose wat best veel eer is voor een "influencer" wiens tweets gemiddeld zo'n twee, drie likes krijgen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Ik denk niet dat Janneke een rubberen ruggengraat heeft, ik geef aan als het chrissiewizzie scenario klopt, je als journalist/schrijver een rubberen ruggengraat hebt.Ja, zo makkelijk is het om met Jos te praten. Dat hebben er hier al verschillenden ervaren.
Maar na het nog eens gelezen te hebben, je denkt dat Janneke zomaar een rubberen ruggegraad heeft, en daarna beschrijf je een scenario waarin je zelf aangeeft dat ze misschien wel helemaal niets kan zeggen. Anders dan de kans te lopen een hele tijd in een juridisch gevecht gewikkeld te zijn.
Werk zelf bij een mediabedrijf, zou weinig overblijven als wij alles zouden terugtrekken, als iemand het niet eens is met de inhoud. En daar bovenop ook nog eens een 'op straffe van' clausule zouden tekenen.
Maar dit was mijn hele Janneke punt, een aantal willen hier alleen maar denken richting het scenario dat ze monddood is gemaakt. Terwijl daar geen enkel bewijs voor is, en er net zo goed ander (meer realistische ) mogelijkheden zijn.
-
- Forum-lid
Volgens mij gaan sommige hier op het forum wel heel erg ver door zelfs op twitter en insta helemaal los te gaan op Fons en de bezitters van deze fietsen. Wordt het niet eens tijd om het echt over de Fons fietsen te hebben en wellicht een aantal dames aan het woord te laten die heel blij zijn met hun fietsen en daarvan ook fotos posten net als bij alle andere topics onder racefietsen?