Wind Cycleworks
Wauw, wat een mooie fiets! Weer een forumlid met een WiND!
Crank vind ik ook net iets te modern misschien, maar aan de andere kant wél lekker eigenwijs.
Zijn de bandjes tubeless? Ik heb mijn Barlowpass vervangen voor Cinturato's van Pirelli. Die Compass banden liepen mij te snel leeg.... Met een dag of 2 moet je die krengen bijpompen.
Crank vind ik ook net iets te modern misschien, maar aan de andere kant wél lekker eigenwijs.
Zijn de bandjes tubeless? Ik heb mijn Barlowpass vervangen voor Cinturato's van Pirelli. Die Compass banden liepen mij te snel leeg.... Met een dag of 2 moet je die krengen bijpompen.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
@FryskBloed: Opgebouwde fiets ziet er goed uit. Ben benieuwd hoe de Rando Imperator gaat.
----------
----------
Wat betreft de lengte van de balhoofdbuis vs spacers onder stuurpen: Meestal werk ik het overschot aan spacers weg met een langere balhoofdbuis, maar in dit geval was er extra ruimte nodig voor een decaleur, klemring voor headset en remkabelstop. Dus in overleg met klant op deze vorm uitgekomen.
----------
Bedankt!
----------
Wat betreft de lengte van de balhoofdbuis vs spacers onder stuurpen: Meestal werk ik het overschot aan spacers weg met een langere balhoofdbuis, maar in dit geval was er extra ruimte nodig voor een decaleur, klemring voor headset en remkabelstop. Dus in overleg met klant op deze vorm uitgekomen.
-
- Forum-lid
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets, gelukkig heb je nog even tijd om hem goed in te rijden voor PBP. Erg mooie kleur. Ik ik ben het niet eens met de kritiek op de spacertoren; de vorm van het frame zou uit balans zijn geraakt als de bovenbuis steiler was geworden.
-
- Forum-lid HC
Mijn kritiek was op de spacer toren in combinatie met de naar beneden wijzende stuurpen. Andersom was dat mooier geweest met net wat minder Spacers. Maar zoals beschreven lukt dat niet ivm de Di2 ingang.
-
- Forum-lid
super gaaf, veel plezier en safe travels Jan Willem
Waarom zoveel gewicht achterop door de ortlieb type tassen, nu is het mooi verdeeld. En een Lauf gaat niet goed samen met lowriders
Ik ben benieuwd naar de tassen. Is de framebag op maat gemaakt? En wat voor een stuurtas heb je daar? Het ziet er anders uit dan de typische cylindrische stuur tassen type Apidura
Dan is het geen bikepacking meer maar gewoon een fietsvakantie .
Campagnolo Ultra Dork