hallo mensen,
hoe kan ik mijn oude ketting van mijn fiets halen en er een nieuwe opzetten
ik wou een dura ace ketting erop zetten, kan ik deze dan vastzetten met een kmc missing link? of heb ik daar een chain connecting pin van dura ace voor nodig.
alvast bedankt
ketting
Hoi,
Pin van een schakel eruit knallen met een pons wellicht
KMC Link met Dura Ace is geen probleem.
Nieuwe ketting. Even het aantal schakels of lengte van je oude ketting bepalen en de nieuwe inkorten.
Maar als je niet weet hoe de oude eraf te krijgen dan zou ik die nieuwe ketting door je FM erop laten leggen.
Mvg, Zorro
Pin van een schakel eruit knallen met een pons wellicht
KMC Link met Dura Ace is geen probleem.
Nieuwe ketting. Even het aantal schakels of lengte van je oude ketting bepalen en de nieuwe inkorten.
Maar als je niet weet hoe de oude eraf te krijgen dan zou ik die nieuwe ketting door je FM erop laten leggen.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Brend schreef:als ik er gewoon een pons bij koop dan moet het wel lukken denk ik
maar dan de lengte van mijn oude ketting en dan 1 schakel inkorten ofzo?
Sorry, maar als ik je dit antwoord zit posten zou ik het echt door de FM laten doen. Niet om vervelend te doen, maar blijkbaar weet je niet precies waar je over praat en dan zou ik met de montage van een ketting geen risico nemen.
Hoi,
Yeps, met pons moet dat toch echt geen probleem zijn. Afhankelijk van de huidige crank bladen en cassette heeft een nieuwe ketting meestal iets van 5 schakels te veel. Gewoon de nieuwe op dezelfde lengte (aantal schakels) brengen als de oude.
Je laatste opmerking begrijp ik niet aangezien het wel lijkt of iemand anders tegen je sprak:
Brend schreef: Sorry, maar als ik je dit antwoord zit posten zou ik het echt door de FM laten doen. Niet om vervelend te doen, maar blijkbaar weet je niet precies waar je over praat en dan zou ik met de montage van een ketting geen risico nemen.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock