Cube
@champignon, jazeker!
-
- Forum-lid
Top duidelijk bedankt!
- Desertstorm
- Forum-lid
Ik heb de Attain SL 2016.
Hier zit een 105 hollowtech II crankstel op. Echter kan ik nergens vinden wat voor bb/trapas er in zit. Alleen dat het pressfit is.
Wie weet welk type bb/trapas er in zit?
Als ik het zo lees dan past een hollowtech II op meerdere varianten.
Hier zit een 105 hollowtech II crankstel op. Echter kan ik nergens vinden wat voor bb/trapas er in zit. Alleen dat het pressfit is.
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
Pressfit 86Desertstorm schreef: ↑20 mar 2019 10:14 Ik heb de Attain SL 2016.
Hollowtech II is bottom bracket type onafhankelijk, asdiameter is altijd dezelfde. De BB cups/lagers zorgen er voor dat het in het frame past.
Vraag voor iemand hier met een Cube (cross) frame met binnenliggende remkabels:
Ik heb een losse frameset waar voor de (hydraulische) remkabel naar achter een soort sleeve door het frame loopt waardoor je een hele buitenkabel zou kunnen trekken. Laat Cube die sleeve normaal gesproken zitten of trekken ze die eruit zodra de normale buitenkabel in het frame zit?
Ik heb een losse frameset waar voor de (hydraulische) remkabel naar achter een soort sleeve door het frame loopt waardoor je een hele buitenkabel zou kunnen trekken. Laat Cube die sleeve normaal gesproken zitten of trekken ze die eruit zodra de normale buitenkabel in het frame zit?
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht."
https://www.infinitycycles.co.uk/conten ... -bike.aspx
Kan aan mij liggen, ik heb de C62, maar tis al een beetje eenheidsworst.
Kan aan mij liggen, ik heb de C62, maar tis al een beetje eenheidsworst.
ik vind het ook wel een gave fiets. Het is lastig nu nog met een originele aero racer uit te komen, ze lijken allemaal toch al snel op elkaar in grote lijnen. En had er in plaats van Cube Specialized oid op gestaan had iedereen hem waarschijnlijk prachtig gevonden en er lachend 8k aan uitgegeven..