Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Zo te zien hebben veel wielrenners een dumpert account aangemaakt.
Reacties laten wel duidelijk zien dat veel dumpert-reaguurders het lekker vinden om lekker online te zeiken op alles en niet maar dit vinden ze duidelijk ook veel te ver gaan.
Reacties laten wel duidelijk zien dat veel dumpert-reaguurders het lekker vinden om lekker online te zeiken op alles en niet maar dit vinden ze duidelijk ook veel te ver gaan.
Ernie C. schreef: ↑19 jun 2019 08:39 Voor de meesten daar is het gewoon een uitlaatklep en een poging tot humor. Heel veel verschilt het niet van de reacties hier op schijfremmen, grote zadeltassen, omgekeerde stuurpennen en wit stuurlint. Ik zou er niet te zwaar aan tillen.
Het is alleen jammer dat er altijd een paar bijzitten die een te laag IQ hebben om het een beetje te relativeren als ze er eentje in het echt tegenkomen maar ik vraag mij af of zij zich wel fatsoenlijk zouden gedragen als ze niet op dumpert zouden zitten.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Kijk, dit kan ook: Nederlandse fiets-protest-posters in een Britse krant.
https://www.theguardian.com/cities/gall ... pp_Twitter
https://www.theguardian.com/cities/gall ... pp_Twitter
-
- Forum-lid
Vanmiddag snapte ik weer beter waar de negatieve houding tegen wielrenners vandaan komt. De situatie: ik ben met mijn dochter terug naar huis aan het fietsen vanaf haar dwarsfluitles. Ik heb mijn zoon van vier achterop op mijn 3-versnellingen-Batavus. We fietsen door het park, we rijden vanuit een zijpad de Drielsedijk op. Ik moet flink aanzetten want combinatie te zwaar en te weinig versnellingen, en kan pas stoppen eenmaal boven op de dijk. Daar komt van links (de dijk is trouwens verboden voor auto's) met 40 km/u een wielrenner aanzetten die ineens mij als obstakel tegenkomt. Hij roept hard: 'Ga weg hier, idioot!'
Nou gaat het er mij hier niet om wie hier verkeerstechnisch gelijk had (misschien zat ik wel fout) maar om de indruk die deze fietser op mij, de argeloze stadsfietser maakt. Geen goede. Overigens snap ik wel waar de reactie van de wielrenner vandaan komt: die zat vol adrenaline en was bezig een sportieve prestatie te leveren. Dan ben je niet subtiel.
Nou gaat het er mij hier niet om wie hier verkeerstechnisch gelijk had (misschien zat ik wel fout) maar om de indruk die deze fietser op mij, de argeloze stadsfietser maakt. Geen goede. Overigens snap ik wel waar de reactie van de wielrenner vandaan komt: die zat vol adrenaline en was bezig een sportieve prestatie te leveren. Dan ben je niet subtiel.
Wat een lul
- robbebopper
- Forum-lid HC
Of, hij gedroeg zich lullig, maar misschien is hij verder meestal een aardige vent.
Het generaliseren zit in ons allen.....
Generaliseren zit zeker in ons allen, maar hier wordt gewoon simpelweg bedoelt dat deze meneer zich als een lul gedroeg.robbebopper schreef: ↑26 jun 2019 20:10 Of, hij gedroeg zich lullig, maar misschien is hij verder meestal een aardige vent.