beste forumleden,
ik wil dus graag een nieuwe specialized tarmac aanschaffen.
Nu heb ik een budget van rond de 5000euro
Wat had ik graag gehad:
specialized tarmac
ultegra groep mechanisch
disc remmen
carbon wielen van 50mm hoog omdat ik dat mooi vindt. (de roval cl50 ?)
en de fiets graag in zwart met witte letters van specialized.
Als ik kijk naar de opties binnen mijn budget op de website heb ik de volgende:
tarmac disc expert 4599euro
tarmac disc comp 3399euro
voor zo een budget wel je natuurlijk een mooie fiets en zit ik met het volgende probleem:
De expert vind ik qua kleur niet mooi en zou ik ipv de roval C38 wielen de Cl50 willen.
de comp vind ik de zwarte mooier van kleur maar deze fiets is minder kwalitatief dan de expert en dan zou ik op deze ook de CL50 wielen willen.
iemand die weet wat ik best zou nemen en of ik mijn fiets eventueel kan aanpassen?
specalized tarmac
-
- Forum-lid
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ga gewoon naar de Specialized dealer en vraag wat mogelijk is.
Een beetje meedenkende verkoper laat je buitenrijden met de fiets van jouw keuze binnen je budget.
Een beetje meedenkende verkoper laat je buitenrijden met de fiets van jouw keuze binnen je budget.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Waarom die Roval wielen?
Er zijn genoeg opties die hetzelfde presteren maar die (bijna) de helft kosten van die Rovals.
Ik weet niet van waar je bent, maar hier in Belgie heb je bij de locale bouwers voor 1000€ een topset van 50mm hoog.
Er zijn genoeg opties die hetzelfde presteren maar die (bijna) de helft kosten van die Rovals.
Ik weet niet van waar je bent, maar hier in Belgie heb je bij de locale bouwers voor 1000€ een topset van 50mm hoog.
-
- Forum-lid
Ik ben van de kanten van Gent - evergem.
Welke locale bouwers bedoel je dan @swannie
Net gehoord bij de dealer dat de nieuwe kleuren en tarmac 2020 volgende week dinsdag voorgesteld wordt.
mvg,
Welke locale bouwers bedoel je dan @swannie
Net gehoord bij de dealer dat de nieuwe kleuren en tarmac 2020 volgende week dinsdag voorgesteld wordt.
mvg,