foto van je fiets
Heel mooi, al zou ik de zadelpen zwart laten spuiten.
-
- Forum-lid
Binnen 24 uur een Bianchi, Carraro en een Colnago op de foto, geen slechte score. Mooie fietsen mannen!
@Italia David: ik heb het ook eens aangedurfd om in al mijn enthousiasme een foto te maken van mn nieuwe fiets (met spacertoren). De experts hier op het forum concludeerden dat de fiets te klein was en de "drop" te groot. Bemoedigende woorden wanneer je nog in de euforie zit van je nieuwe fiets. Inmiddels 2000 heerlijke kilometers verder, maat fiets is voor mij perfect. Laat je niet gek maken.
@Italia David: ik heb het ook eens aangedurfd om in al mijn enthousiasme een foto te maken van mn nieuwe fiets (met spacertoren). De experts hier op het forum concludeerden dat de fiets te klein was en de "drop" te groot. Bemoedigende woorden wanneer je nog in de euforie zit van je nieuwe fiets. Inmiddels 2000 heerlijke kilometers verder, maat fiets is voor mij perfect. Laat je niet gek maken.
Giant TCR Advanced 1
- Italia_david
- Forum-lid
Deze mijnheer begint gelijk te miepen over een spacer toren en vraagt niet even wat de reden is. Nogmaals waarschijnlijk heeft hij er flink verstand van... heb drie fietsmetingen laten doen en overlappen elkaar compleet.scottpch schreef: ↑30 jun 2019 12:59 Maar als NuitKor nou het Bianchi topic niet gelezen heeft en alleen deze foto's gezien heeft......
Italia_david kan dat verhaal van zijn blessure ook bij deze foto's plaatsen en voorkomt zo de wat wrevelige reacties die loskomen nav de opmerking van NuitKor.
Ik zou nav alleen deze foto's ook tot dezelfde conclusie komen.
Veel plezier met je Bianchi, Italia_david!
Die spacertoren gaat zeker weg en dan klopt het... maar de wannebee profs die zullen het wel weten hier.. valt me mee dat ik geen reactie op shimano op een italiaanse fiets heb... ook daar is een reden voor.. voor mezelf heb ik de opbouw hoe ik hem wil; in het einde van het jaar komt er een carbon stuurpen/stuur combi op van vision.. ook dit heb met fine tuning te maken. Als je deze blind aanschaft is het toch prijsig.. €800.
#passioneceleste #ridebianchi
Je had de reden van de hoge spacertoren er ook bij kunnen vermelden, we weten het nu nog steeds niet. Maar als je zo'n foto post kun je een dergelijke reactie verwachten. Doorgaans wordt een fiets op maat gesteld afgeleverd en dan ziet dit er nogal bedenkelijk uit.Italia_david schreef: ↑30 jun 2019 18:17Deze mijnheer begint gelijk te miepen over een spacer toren en vraagt niet even wat de reden is. Nogmaals waarschijnlijk heeft hij er flink verstand van... heb drie fietsmetingen laten doen en overlappen elkaar compleet.scottpch schreef: ↑30 jun 2019 12:59 Maar als NuitKor nou het Bianchi topic niet gelezen heeft en alleen deze foto's gezien heeft......
Italia_david kan dat verhaal van zijn blessure ook bij deze foto's plaatsen en voorkomt zo de wat wrevelige reacties die loskomen nav de opmerking van NuitKor.
Die spacertoren gaat zeker weg en dan klopt het... maar de wannebee profs die zullen het wel weten hier.. valt me mee dat ik geen reactie op shimano op een italiaanse fiets heb... ook daar is een reden voor.. voor mezelf heb ik de opbouw hoe ik hem wil; in het einde van het jaar komt er een carbon stuurpen/stuur combi op van vision.. ook dit heb met fine tuning te maken. Als je deze blind aanschaft is het toch prijsig.. €800.
apexrider schreef: ↑30 jun 2019 19:37Je had de reden van de hoge spacertoren er ook bij kunnen vermelden, we weten het nu nog steeds niet. Maar als je zo'n foto post kun je een dergelijke reactie verwachten. Doorgaans wordt een fiets op maat gesteld afgeleverd en dan ziet dit er nogal bedenkelijk uit.Italia_david schreef: ↑30 jun 2019 18:17Deze mijnheer begint gelijk te miepen over een spacer toren en vraagt niet even wat de reden is. Nogmaals waarschijnlijk heeft hij er flink verstand van... heb drie fietsmetingen laten doen en overlappen elkaar compleet.scottpch schreef: ↑30 jun 2019 12:59 Maar als NuitKor nou het Bianchi topic niet gelezen heeft en alleen deze foto's gezien heeft......
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
Je had het er bij kunnen vermelden...ik post zoiets omdat dit gewoon niet veilig is..snap niet dat een FM iemand op deze manier de deur uit laat gaan...Een vorkbuis van carbon is heel wat kwetsbaarder dan alu. Een afdaling en onverwachts in een gat in de weg en je hebt het stuur van je vork gescheiden.Italia_david schreef: ↑30 jun 2019 18:17Deze mijnheer begint gelijk te miepen over een spacer toren en vraagt niet even wat de reden is. Nogmaals waarschijnlijk heeft hij er flink verstand van... heb drie fietsmetingen laten doen en overlappen elkaar compleet.scottpch schreef: ↑30 jun 2019 12:59 Maar als NuitKor nou het Bianchi topic niet gelezen heeft en alleen deze foto's gezien heeft......
- daniel1975
- Forum-lid HC
1 vork voor alle fietsmaten; dus ook voor het balhoofd van een Xxl frame.
Even buiten het feit om dat David wellicht een tijdelijk legitieme reden heeft zou ik er ook niet 100% gerust op zijn.
Even buiten het feit om dat David wellicht een tijdelijk legitieme reden heeft zou ik er ook niet 100% gerust op zijn.
Less is bore
Heel erg fraai Daniël.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Netjes/mooi, al had ik persoonlijk een paar ENVE's erin gehangen
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
YFood !!!