Hier nog even op terugkomen: Haal je die laatste 3mm er nog vanaf dan moet je 1mm bij de reach optellen. dat is dus niet wereldschokkend.
Specialized
Ze heeft een 51 qua maat. Budget ligt rond de 1000-1700 euro. Full carbon en een topgroep heeft ze uiteraard nog niet nodig. Ben al een tijdje voor haar aan het rondkijken. Scott, cube, sensa, giant, btwin,specialized,.... we Hebben al veel winkels gedaan, dichtbij en ook ver. De lokale FM is een specialized store dus das wel het eenvoudigste.
Je zou eens kunnen kijken bij sigmasports UK, Merlincycles of specializedconceptstore uk...laatste levert helaas niet vis shipping..dan moet je daarheen maar das danook wel weer leuk:-))ASPEN schreef: ↑24 jun 2019 14:53Ze heeft een 51 qua maat. Budget ligt rond de 1000-1700 euro. Full carbon en een topgroep heeft ze uiteraard nog niet nodig. Ben al een tijdje voor haar aan het rondkijken. Scott, cube, sensa, giant, btwin,specialized,.... we Hebben al veel winkels gedaan, dichtbij en ook ver. De lokale FM is een specialized store dus das wel het eenvoudigste.
Volgens mij als je lekbestendige(re) banden zoekt, ben je beter af met de Roubaix versies.
Mijn ervaringen met de S-Works pro zijn positief. Goede grip (voor mijn gevoel) weinig weerstand en niet al te vaak lek. Laatst ook een setje Roubaix gemonteerd en die doen het kwa lekbestendigheid gewoon iets beter.
Mijn ervaringen met de S-Works pro zijn positief. Goede grip (voor mijn gevoel) weinig weerstand en niet al te vaak lek. Laatst ook een setje Roubaix gemonteerd en die doen het kwa lekbestendigheid gewoon iets beter.
Ik heb zelf ervaring met de Roubaix en de S-Works Turbo. De Roubaix vond ik een matige band, ik reed er snel lek mee en ze gingen niet lang mee.
De S-Works vind ik een uitstekende band, rijd er weinig lek mee en het rijdt fantastisch. Ze zijn echter niet heel slijtvast. Ander nadeel is dat ze IMHO idioot duur zijn, maar gelukkig is er ieder jaar wel een actie. Meestal sla ik dan groot in.
De S-Works vind ik een uitstekende band, rijd er weinig lek mee en het rijdt fantastisch. Ze zijn echter niet heel slijtvast. Ander nadeel is dat ze IMHO idioot duur zijn, maar gelukkig is er ieder jaar wel een actie. Meestal sla ik dan groot in.
Ik heb ook goede ervaringen met de S-Works Turbo (26mm) banden. Kan me niet herinneren wanneer ik de laatste keer lek heb gereden, In tegenstelling tot Havana vind ik ze wel zeer slijtvast, in ieder geval beduiden d beter op dit gebeied dan de Continental GP 4000S II .
-
- Forum-lid
Volgende week dinsdag worden de nieuwe racefietsen versies 2020 voorgesteld aan de verdelers. hopelijk kunnen wij ze snel zien. Ben van plan een specialized Tarmac disc expert te kopen met roval CLX50. Alleen staan de kleuren mij niet echt aan. de groene en de witte niet mijn ding. hopelijk mooie kleuren voor 2020 dus nog even afwachten...
-
- Forum-lid
Vanaf 2020 alleen maar DISC meer te verkrijgen bij specialized heb ik van de verdeler gehoord.