tour 2019
Nieuwe ploeg uit het verleden?
-
- Forum-lid
Goed beleid wordt uitbetaald.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
- Forum-lid HC
Ze zeiden op tv nog dat het iets van 10-15 jaar geleden is dat er zoveel verschil tussen de nummer 1 en 2 in een TTT zat.anderson99 schreef: ↑07 jul 2019 18:09 Vernederen? het is maar 20 seconden. Movistar wel ja, 1 minuut is wel veel.
Als Groenewegen ook nog een etappe weet te pakken en Kruijswijk er nog zo'n rit als vorig jaar op de Alpe weet te produceren dan is het in mijn ogen de succesvolste TdF die ik van een Nederlandse ploeg meegemaakt heb.
eisenior schreef: ↑07 jul 2019 19:39Nieuwe ploeg uit het verleden?
Campagnolo Ultra Dork
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik heb het niet kunnen volgen vandaag maar is het snelheidsrecord van... ik meen 57km/u gemiddeld ook gesneuveld nu?
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Net niet dus..
Wel nog even de Avondetappe mee kunnen pakken op canal digital. Wat is die Mike Teunissen een sympathieke en humorvolle gast zeg! En daar Van Aert nog naast met zijn positive energie, super sfeertje daar bij Jumbo Visma. Wit, groen en geel in de ploeg dus die mannen zijn echt gemotiveerd nu.
Mooie analyse van Sven Nys ook over hoe veldrijders eigenlijk het conservatisme binnen het wegrennen doorbreken. Zoals Robbebopper eerder ook al aanhaalde met de link naar een interview met Tom Dumoulin.
Wel nog even de Avondetappe mee kunnen pakken op canal digital. Wat is die Mike Teunissen een sympathieke en humorvolle gast zeg! En daar Van Aert nog naast met zijn positive energie, super sfeertje daar bij Jumbo Visma. Wit, groen en geel in de ploeg dus die mannen zijn echt gemotiveerd nu.
Mooie analyse van Sven Nys ook over hoe veldrijders eigenlijk het conservatisme binnen het wegrennen doorbreken. Zoals Robbebopper eerder ook al aanhaalde met de link naar een interview met Tom Dumoulin.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Maar 20 seconden op een rijdritje van een half uur. Waar de volgende handvol ploegen weer binnen 10 seconden van elkaar zijn gefinished.. dan is 20 seconden best veel. Maar op een hele tour valt het wel mee. En of het vernederen is, of gewoon goed verslagen, is aan een iedere zelfanderson99 schreef: ↑07 jul 2019 18:09 Vernederen? het is maar 20 seconden. Movistar wel ja, 1 minuut is wel veel.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- Enzzo
- Forum-lid HC
Toch heeft Kruiswijk al een lekkere marge op Bardet en Quintana. In voorgaande jaren heeft hij meestal tijd in moeten halen, nu heeft hij al een voorgift.
-
- Forum-lid
Ik wel klasbak.