tour 2019
- razenderoeland
- Forum-lid
Of het al eerder voorbij gekomen is op dit forum weet ik niet, maar waar ik benieuwd naar ben, hoe handelen ploegen waarvan een renner bij een valpartij is betrokken? En dan meer specifiek, wordt een fiets dan de volgende dag vervangen vanwege de impact van de schade? Ik refereer hierbij aan de eerste etappe waar zowel Fugelsang als Groenewegen een behoorlijke smakkerd maakten.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Hilaire Van Der Schueren alias Jabba the Hut, hahaha! https://sporza.be/nl/2019/07/09/tdf-wig ... -de-motor/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Jongens toch! heel de ploeg van Groenewegen verspreid over het peloton?! Was dat colletje er iets te veel aan? Jammer, gemiste kans.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Jammer Ewan werd ingesloten
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Probleem was niet dat ze geen keuze maakte, maar dat Van Aert en Teunissen goed zaten op 2 km, maar Groenewegen z'n ploeggenoten volledig kwijt was.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dylan had naar eigen zeggen niet duidelijk genoeg gecommuniceerd. Bovendien was hij nog niet helemaal zeker van zijn zaak omdat hij nog steeds niet op volle kracht is na zijn val. van Aert deed wel prima werk en Mike ook maar ze zaten gewoon te versnippert in de groep en Dylan zat vrij ver achterin na die klim. Had volgens mij wel iets beter gekund qua teamspel maar het was ook wel een vrij chaotische sprint.
De waarde van Martin is wel duidelijk trouwens in dit spel, wat een diesel is dat zeg!
De waarde van Martin is wel duidelijk trouwens in dit spel, wat een diesel is dat zeg!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Viviani heeft de beste sprintrein, maar die was hij afgelopen zaterdag ook kwijt. Vandaag was het de beurt aan Groenewegen om zijn treintje kwijt te raken. Het komt bij alle teams voor en in etappe 7 gaan we weer kijken wie zijn zaakjes dan het beste voor elkaar heeft.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zou kunnen. En dan laatste week hopeloos instorten. Zou slecht zijn voor de sport als Sky nu weer zou winnen imho. Laat een andere ploeg nu het geel maar eens pakken. Bernal komt nog wel aan de beurt.
Less is bore
De Pinarello's (icm shimano-wielen) zijn blijkbaar zó zwaar dat Ineos naar Lightweight switcht in de bergetappes...
Wat n reclame voor de F12,,,
https://www.cyclingweekly.com/news/raci ... ges-430461
Wat n reclame voor de F12,,,
https://www.cyclingweekly.com/news/raci ... ges-430461