tour 2019
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
- Berichten: 6227
- Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
- Locatie: Delft
“Why now? We think it’s exciting to try something new,” said Carsten Jeppersen, Team Ineos’s head of technical operations.
Read more at https://www.cyclingweekly.com/news/raci ... 8QBAMui.99
Euhm.., yeah right.., dat is de manier waarop ineos/sky de boel aanpakt. Dingen doen omdat het wel spannend is om iets nieuws te proberen
Read more at https://www.cyclingweekly.com/news/raci ... 8QBAMui.99
Euhm.., yeah right.., dat is de manier waarop ineos/sky de boel aanpakt. Dingen doen omdat het wel spannend is om iets nieuws te proberen
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
INEOS rijdt deels ook met Stages powermeters terwijl Shimano de sponsor is. Overigens meer teams die teruggevallen zijn op hun oude PM-sponsor. Zo rijdt Pinot met een oldskool Dura Ace SRM.
Er zijn veel problemen met de PM van Shimano. DCR en GPLama hebben er al over gepubliceerd.
Overigens heeft INEOS al vaker met andere wielen gereden. In hun eerste bestaansjaren hadden ze om die reden ook geen sponsorcontract voor de wielen omdat ze in het kader van de marginal gains zelf wilde kiezen. Ze reden toen met onder meer HED en Shimano-wielen.
De keuze voor LW wielen vind ik toch wel enigszins vreemd. Ja ze zijn licht maar niet aerodynamisch. Onder profs leeft schijnbaar nog altijd de mythe dat draaiende delen eerst licht moeten zijn en dan pas aerodynamisch.
Leesvoer.
P.S.
Overigens zit LW in zwaar weer... https://forum.tour-magazin.de/showthrea ... verwaltung
Er zijn veel problemen met de PM van Shimano. DCR en GPLama hebben er al over gepubliceerd.
Overigens heeft INEOS al vaker met andere wielen gereden. In hun eerste bestaansjaren hadden ze om die reden ook geen sponsorcontract voor de wielen omdat ze in het kader van de marginal gains zelf wilde kiezen. Ze reden toen met onder meer HED en Shimano-wielen.
De keuze voor LW wielen vind ik toch wel enigszins vreemd. Ja ze zijn licht maar niet aerodynamisch. Onder profs leeft schijnbaar nog altijd de mythe dat draaiende delen eerst licht moeten zijn en dan pas aerodynamisch.
Leesvoer.
P.S.
Overigens zit LW in zwaar weer... https://forum.tour-magazin.de/showthrea ... verwaltung
Laatst gewijzigd door havana op 11 jul 2019 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40228
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8687
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Was dat de tijd dat INEOS nog Sky heette? Of heeft INEOS voor deze ene keer in deze Tour nog Sky shirtjes aan? Of is Sky soms een co-sponsor van INEOS
Ik vind trouwens dat Pinot opvallend vaak lek rijdt. Ook iets met materiaalkeuze ge maken?
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Dat was in de tijd dat ze nog Sky heette, in de eerste jaren 2012-2013 omstreeks.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40228
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
In de volksmond is het ook nog gewoon Jumbo, QS en Sky. Net als dat de officiele term KW is ipv PK voor je auto en 29-er bandjes niet bestaan (etrto maat 622).
Bestaat ook al jaren
Bestaat ook al jaren
Less is bore
Je rekent nog steeds terug naar guldens ?daniel1975 schreef: ↑11 jul 2019 17:07 In de volksmond is het ook nog gewoon Jumbo, QS en Sky. Net als dat de officiele term KW is ipv PK voor je auto en 29-er bandjes niet bestaan (etrto maat 622).
Bestaat ook al jaren