Cannondale supersix EVO 2018
Hallo
Ik zou een cannondale supersix EVO kunnen kopen maat 54 aan een mooie korting
Ik zit echter wat in de rats met mijn afmetingen en of de maat 54 me wel niet past.
Ik meet 1m81 en tussenbeenlengte van 89 cm.
Afgaand op wat ik kan meten zou hij me wel passen al kom ik volgens verschillende websitebezoek uit op maat 56 of 58 ? Kan iemand helpen aub ?
Ik zou een cannondale supersix EVO kunnen kopen maat 54 aan een mooie korting
Ik zit echter wat in de rats met mijn afmetingen en of de maat 54 me wel niet past.
Ik meet 1m81 en tussenbeenlengte van 89 cm.
Afgaand op wat ik kan meten zou hij me wel passen al kom ik volgens verschillende websitebezoek uit op maat 56 of 58 ? Kan iemand helpen aub ?
54 is te klein.
Ik heb zelf vrijwel dezelfde lengte en heb op dezelfde fiets gereden in maat 56. Aangezien ik vrij lang zit had 58 ook gepast.
Ik heb zelf vrijwel dezelfde lengte en heb op dezelfde fiets gereden in maat 56. Aangezien ik vrij lang zit had 58 ook gepast.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Stel je even volgende vraag, de Supersix Evo wordt geleverd van maat 48 tot 63 cm.
Met jouw lengte van 181 cm en een binnenbeenlengte van 89 cm zou het toch raar zijn dat je past op een 54 cm frame.
Voor wie maken ze dan die 56 - 58 - 60 en vooral 63 cm frames.
PS: Bij bike24 hebben ze nog wel wat maten staan, nu even niet maar soms aan heel zotte prijzen.
Bij Tritoncycles hebben ze nog een model 2019 Ultegra in maat 56 cm aan een goede prijs.
Met jouw lengte van 181 cm en een binnenbeenlengte van 89 cm zou het toch raar zijn dat je past op een 54 cm frame.
Voor wie maken ze dan die 56 - 58 - 60 en vooral 63 cm frames.
PS: Bij bike24 hebben ze nog wel wat maten staan, nu even niet maar soms aan heel zotte prijzen.
Bij Tritoncycles hebben ze nog een model 2019 Ultegra in maat 56 cm aan een goede prijs.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Daar heb je hem met een lange BBL. De drop., kan je lichaam die aan/ben je dat gewend.
Het gaat vooral om de stack en hoe het er optisch uitziet.
Reach scheelt vaak maar een paar mm per maat en is makkelijk op te vangen met een stuurpen of zadel voor of naar achter.
Ik denk dat 54 je ook makkelijk moet passen.
Ik heb een 54 cm met een lengte van 175 cm en bbl 84 cm. Deze fiets heeft een lange reach waardoor ik met een 80 mm stuurpen rij ipv 90 mm..
Wie de langzame rit niet eert, is de snelle niet weerd.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je reageert toch niet op de vraag van TS?
Want die is 181 cm en heeft een BBL van 87 cm
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend