Gaaf,benieuwd naar complete fiets.ncornelisse schreef: ↑12 jul 2019 21:32 Al jaren fiets ik met Campagnolo, maar ik wilde graag di2 met schijfremmen proberen. Dus nu heel snel terug.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
ncornelisse schreef: ↑12 jul 2019 20:52
Goeie genade wat een schitterend mooie kleur
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Veel plezier ermee alvast.
Wat gaf de doorslag om de Canyon snel van de hand te doen? De Di2 of de schijfremmen? Ik heb een Di2 groep gekocht (vervanging Shimano Ultegra triple), maar deze werd nog niet geïnstalleerd. Vandaar mijn interesse.ncornelisse schreef: ↑12 jul 2019 21:32 Al jaren fiets ik met Campagnolo, maar ik wilde graag di2 met schijfremmen proberen. Dus nu heel snel terug.
-
- Forum-lid
Geluid van de R8000 drivetrain ondanks de vele tweaks enzo. Campa ketting is fluisterstil, ook na 7000 km.
Geluid van de zuigers die na elke keer remmen traag terugtrekken, dus de eerste paar m had ik telkens een schurend geluid.
Misschien valt het voor een Shimano fan allemaal wel mee, maar voor mij als Campa liefhebber was dit geen succes. Heb een hekel aan geluidjes die van de fiets komen.
Geluid van de zuigers die na elke keer remmen traag terugtrekken, dus de eerste paar m had ik telkens een schurend geluid.
Misschien valt het voor een Shimano fan allemaal wel mee, maar voor mij als Campa liefhebber was dit geen succes. Heb een hekel aan geluidjes die van de fiets komen.
Die kleur inderdaad!!! Wow. Ze bestaan niet in mijn maat, maar anders was het wel heel verleidelijk...ncornelisse schreef: ↑12 jul 2019 20:52
Een Basso Venta frameset met Campagnolo Record 12 speed en deda onderdelen.
De Canyon Endurace CF SL Disc na een maand de deur uit en weer terug naar velgremmen en Campagnolo mechanisch schakelen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Leuk verhaal over die drivetrain, maar je wil gewoon van een rationele aankoop weer naar een die ook emotioneel verantwoord is
Heel goed, frame is prachtig.
Heel goed, frame is prachtig.
Less is bore
Geluid van de zuigers ? Dan heb je goede oren,ncornelisse schreef: ↑12 jul 2019 22:07 Geluid van de R8000 drivetrain ondanks de vele tweaks enzo. Campa ketting is fluisterstil, ook na 7000 km.
Sworks Venge
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarschijnlijk bedoeld hij het aanlopen van de blokken.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC