Let wel heel goed op je techniek. Doe je dat niet dan krijg je last van je rug en kun je het fietsen ook wel even gedag zeggen.
Het grote domme vragen topic
Dat is inderdaad wel ergens logisch. Ik kwam op deze vraag omdat ik eerdaags een fietser gaan gaan op de tv met zijn halve kont uit de broek. De bil zag er nog redelijk schoon uit.
Ik kan me voorstellen dat in volle finale je niet gaat omkleden maar als je dan valt bent je eigenlijk al de sjaak. Gaat meer om die lullige valpartijen die 100km voor de streep gebeuren. Met een fietswissel komen ze ook nog wel terug. Beetje morrelen aan de achterrem en dan tussen de auto's terug. Dat zie ik regelmatig en gebeurt nog vaker als er geen camera bij is.
Ik kan me voorstellen dat in volle finale je niet gaat omkleden maar als je dan valt bent je eigenlijk al de sjaak. Gaat meer om die lullige valpartijen die 100km voor de streep gebeuren. Met een fietswissel komen ze ook nog wel terug. Beetje morrelen aan de achterrem en dan tussen de auto's terug. Dat zie ik regelmatig en gebeurt nog vaker als er geen camera bij is.
-
- Forum-lid
Over domme vragen gesproken. Ik ben einde maand waarschijnlijk in de buurt van de Galabier ettape. Hoelang van te voren mag je (een stuk van) de touretappe zelf nog fietsen? Is dat een paar minuten totdat de karavaan arriveert volgens het ettape schema? Of anders?
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
de reclamecaravaan passeert een 1 tot 3 uur voor het peloton/kopgroep... daar kan je niet echt tussen fietsen. En voor de renners uit zitten wat verkeersregelaars en organisatie voertuigen (zeg 10 minuten a kwartier voor de renners passeren). Die vegen het parcours wel schoon. Volgens mij kan je verder nog best fietsen (alp d'huez kwamen nog heel lang mensen door naar boven). Het kan natuurlijk zijn dat op de gailibier op een gegeven moment wat andere afspraken zijn gezien de locatie en breedte van de weg
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Wat een echt domme vraag. Oudere wielrenners rijden wel met een helm. Uitzonderingen zie je in alle leeftijdscategorieën, misschien meer bij ouderen, al heb ik dat zelf niet opgemerkt. Maar om dan maar te bepalen dat oudere wielrenners geen helm dragen.....
domme vragen bestaan natuurlijk niet....zeker in dit topic.
In het skiën zie ik het zelfde. Oudere mensen dragen MINDER vaak een helm dan jongere. Ik zie dat met fietsen ook. Dit komt denk ik omdat er vroeger bijna helemaal geen helmen werden gedragen. Ze zijn het gewend zonder.
Dat van oudere wielrenners en helmen valt mij ook altijd op.
Het ligt denk ik inderdaad in dat ze zijn opgegroeid zonder helm en mensen naarmate ze ouder worden vaak ook koppiger worden.
Maar met buiscommandeurs zie je ze niet vaak meer fietsen. Niet alles wat nieuw is wordt dus afgewezen.
Het ligt denk ik inderdaad in dat ze zijn opgegroeid zonder helm en mensen naarmate ze ouder worden vaak ook koppiger worden.
Maar met buiscommandeurs zie je ze niet vaak meer fietsen. Niet alles wat nieuw is wordt dus afgewezen.