Huh, al 6 canyons gekocht waarvan 4 online. Maar heb altijd al op voorhand mijn creditcardgegevens achter gelaten
Hoe fiks je dat ?
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Je creditcard gegevens achterlaten wil niet zeggen dat je al betaald hebt. Kijk eens op de afschrijfdatum.
Een week oid van tevoren schrijven ze af. Krijg je netjes bericht van.
Ik zou dat ook wel eens willen weten, maar ik denk meer dan jij denkt.
Het grappige is dat ik als toch wel materiaal liefhebber echt compleet afknap op juist die twee producten.TheUnexpected schreef: ↑11 jul 2019 16:40 Doe mij de RED AXS met Lightweight Meilensteins maar. Toevallig nog op voorraad ook, in mijn maat.
Bart1980 schreef: ↑14 jul 2019 20:09 Ik was al een tijdje naar het kijken naar de Canyon Endurace en de Ultimate. Wachten op de korting met de TDF maar helaas net het model en uitvoering waar ik interesse in had hadden ze niet.
Maar goed, ik wilde uiteindelijk de Ultimate CF SL 8.0 kopen. Volgens levertijd Canyon in de maat M werd dat eind September. Intussen een week op de Endurace van een vriend gereden. Na wikken en wegen heb ik de Endurace CF SL 8.0 gekocht want deze was op voorraad( heel veel verschil tussen de modellen zit er nl niet). Deze zou afgelopen maandag worden geleverd.
Nu komt het, kijk ik afgelopen maandag op de Canyon site bij de 8.0 Ultimate. Is deze potjandorie leverbaar in week 28 (8-12Juli). Ik bellen naar Canyon, ze vertelde me meteen al dat het niet klopte. Maar ze ging kijken dat als ze hem voor me zou bestellen wat de levertijd werd, en jahoor leverbaar in week 28.
Nu heb ik dus mijn maandag afgeleverde Endurace teruggestuurd op dinsdag en afgelopen woensdag had ik de Ultimate in huis. Die levertijden van Canyon veranderen met de dag .