Scott
Dat kan misschien per type verschillen, maar de Addict (rc) Ultegra disc is sinds zijn introductie in 2017 elk jaar ongeveer 100 gram afgeslankt. 2017: 8,1, 2019: 8,0, 2020: 7,9. Om die getallen te halen heb je trouwens wel een duur setje carbon wielen nodig, maar goed.
En nu ben ik fietsen.
-
- Forum-lid HC
Ik baseer het puur op de frameset en integrated zaken.
Dus:
Frame, vork, balhoofd, zadelpen en stuur en stuurpen.
De laatste drie omdat deze bij de nieuwe foil en nieuwe addict frame specifiek zijn.
Vooral met die delen halen de WW,s zomaar 200 a 300gram winst aan hele lichte spullen. Dat kan nu niet meer. Los of je dat zou willen.
Dus:
Frame, vork, balhoofd, zadelpen en stuur en stuurpen.
De laatste drie omdat deze bij de nieuwe foil en nieuwe addict frame specifiek zijn.
Vooral met die delen halen de WW,s zomaar 200 a 300gram winst aan hele lichte spullen. Dat kan nu niet meer. Los of je dat zou willen.
Ik ben verliefd op de nieuwe Addict en overweeg serieus deze aan te schaffen als deze beschikbaar komt.. Weet iemand wat ik ongeveer voor korting/onderhandelingsruimte kan verwachten t.o.v. de adviesprijs op Scott fietsen bij bijvoorbeeld 12gobiking of een andere wat grotere fietsenzaak?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Scott heeft altijd ruimte, zeker bij zaken als 12go.
Het is geen $pecialized terreur oid richting dealers.
Het is geen $pecialized terreur oid richting dealers.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Hangt van het jaar en model af, maar tussen de 10 en 30% op een nieuw model.
Voor de midrange 15 tot 20.
Die foil van Anemiek is wel heel gaaf met het roze.
Voor de midrange 15 tot 20.
Die foil van Anemiek is wel heel gaaf met het roze.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het maar een drukke kleuren boel eigenlijk. Iets meer rust icm het roze zou mooier zijn imho.
Less is bore
Haha, het is nochtans echt 1 setje sokken hoor