Puck Moonen
Slechts de helft van je laatste statement klopt timo.
(enthousiast is trouwens niet synoniem voor drammerig)
(enthousiast is trouwens niet synoniem voor drammerig)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1
Wat ik in dit topic vooral zie is dat er met man en macht gezocht wordt naar redenen om Puck weer eens af te zeiken.
Get a life.....
Wat ik in dit topic vooral zie is dat er met man en macht gezocht wordt naar redenen om Puck weer eens af te zeiken.
Get a life.....
Less is bore
Ik weet dat je het met mij ook niet eens zult zijn, maar in mijn ogen gaat het helemaal niet om PM af te zeiken. Het gaat in dit topic regelmatig over onzin, halve waarheden en onwaarheden. En die mogen niet recht gezet worden vinden velen.daniel1975 schreef: ↑15 jul 2019 19:04 +1
Get a life.....
Maar ook als ze een best goede wedstrijd gereden heeft, vorige week, dan is er van haar volgelingen niemand die daar iets over weet te vertellen. In Honselersdijk werd ze maar 28e van de 32 dacht ik. Niets om over naar huis te schrijven, op papier. Maar ze heeft wel een heel flink deel van de wedstrijd redelijk in haar eentje geprobeerd bij de kopgroep van 3 vrouwen te komen. Dat het niet lukt is dan jammer, en dat je dan in de uitslag ergens achteraan terecht komt, zegt niets meer.
Als iemand opmerkt dat het opvallend stil is in dit topic nadat Moonen dan toch eindelijk eens heeft gewonnen en het blijkt om een kermiskoers voor prominenten te gaan dan kun je rustig van uitlokking spreken als daar wat lacherig over wordt gedaan. Wat wil hij dan, dat Puckie wordt bewierookt vanwege haar topprestatie terwijl de wereldtop elders in dit zelfde forum als "meisjesfietsen" wordt weggezet in de categorie "achteruitlopen op klompen"?daniel1975 schreef: ↑15 jul 2019 19:04 +1
Get a life.....
Nu juichen omdat ze aantoont te kunnen winnen is vergelijkbaar met de soap rond haar intellectuele capaciteiten (de twee bètastudies)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Het is goed met je. De Giro Rosa is gewoon een rittenkoers voor de wereldtop en met prachtige Nederlandse prestaties. In het Tour 2019 topic zie ik je ook niet klagen dat de dagelijkse aandacht voor die koers drammerig is.
fietsen doe ik net als een prof,
En dan moeten onwaarheden maar gewoon blijven bestaan? Zoals jij duidelijk probeert te maken dat het alleen om te plaatjes gaat, probeer ik duidelijk te maken dat de tekst dan wel moet kloppen. Of hoeft dat ook niet?
Dat drammen sloeg op jou, niet op het dameswielrennen. Helaas zijn bijdrages van jou besmet, waardoor ik (en ik ben vast niet de enige) jouw posts niet meer door een neutrale bril kan zien. Maar dat ligt vast aan de boze buitenwereld, want van enige zelfreflectie heb jij nog nooit blijk gegeven.
Maar goed, om te zorgen dat dit niet gaat uitmonden in de zoveelste woordenwisseling over dit onderwerp tussen jou en mij ga ik maar eens op zoek naar het negeerknopje, zodat ik nooit meer met jouw hersenspinsels geconfronteerd ga worden.
EDIT: gevonden, "vijandenlijst". Een beetje teveel eer als je het mij vraagt, maar het werkt wel
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Naar aanleiding van wat getroll heb ik 2 weken geleden berichten verwijderd, maar dat staat er wat cryptisch.
- Supergrover
- Forum-lid HC
duidelijk, thnx.amclassic-fan schreef: ↑15 jul 2019 20:32Naar aanleiding van wat getroll heb ik 2 weken geleden berichten verwijderd, maar dat staat er wat cryptisch.