tour 2019
-
- Forum-lid
Ik begrijp nou wel waarom Jumbo Visma zo goed presteert, het vervelende mannetje zit niet meer in het team. Ik zou helemaal gek worden, elke ochtend die vervelende Clement aan te horen aan de eet tafel..
- robbebopper
- Forum-lid HC
Nee, je zal met de andere gast, Louis van Gaal, aan de ontbijttafel zitten.
Met oordoppen is het misschien uit te houden.
Met oordoppen is het misschien uit te houden.
-
- Forum-lid
Kan me niet voorstellen dat die merida fietsen zo slecht zijn dat je na 12 dagen koers een dag voor de tijdrit afstapt...
Giant TCR Advanced 1
Het zou me niets verbazen als dit soort zaken nog steeds gebeuren. Begin deze eeuw reed de Raboploeg ook op Giant tijdritfietsen terwijl ze gesponsord werden door Colnago.
Time is (almost) on my site, 4 more days
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar nog steeds geen officieel bericht over Dennis?
Less is bore
Officieel bericht is er wel maar ik vermoed dat jij de echte reden wil weten.
https://www.wielerflits.nl/nieuws/rohan ... eslissing/
o'7o
Dat had met iets anders te maken, namelijk dat Colnago geen TT-frame ontwikkelde en dit dus inkocht bij Giant. Niks vreemds aan. Dat was in die tijd niet zo vreemd, veel profs reden destijds bijvoorbeeld ook op frames van Walser.
Ik mag van de moderatie geen linkjes meer posten naar de site waar ik voor schrijf, maar heb daar gisteren een goed gelezen artikel geschreven over de Dennis en zijn vermeende claim dat zijn TT-fiets brol is.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Het doet mij allemaal meer denken aan het gedoe met de Nederlandse bobsleeër tijdens de OS destijds. Oftewel een soort faalangst/valangst
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
Volgens mij wilde Dennis gewoon Ketonen hebben maar vond hun ploegarts dat er te weinig wetenschappelijk bekend was over de lange termijn effecten daarvan.
Vorig jaar is dit ook gebeurd bij de overstap van Fortuneo van Look naar BH. Barguil reed toen op een Argon18 die overgespoten was in de Look livery.