Wielertransfers 2019/2020
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom dat dan? Lijkt mij een stap terug?
Less is bore
Financieel waarschijnlijk wel. Maar hij wilt kopmanschap in de grotere rondes. Bij ineos krijgt hij dat niet.
Wil hij dat wel? Vind het er niet erg overtuigend uitkomen in interviews. Van Spekenbrink zou mij het ook verbazen. Bij Sunweb werken ze toch liever met talenten om te kneden. Daarnaast rijdt Poels al jaren voor een ploeg met "marginal gains" die waarschijnlijk verder gaan, dan wat in het beleid van de Sunweb ploeg past. Het zal een noodgreep zijn voor als TD werkelijk vertrekt.
Het lijkt me heel stug dat Poels naar Sunweb gaat. Ten eerste heeft hij zelf al aangegeven dat hij het liefst bij Ineos blijft. Daarnaast wil Spekenbrink geen renners met een luchtje en als je als renner bij Vacansoleil, DQS én Sky/Ineos hebt gereden, dan zit er geen luchtje maar een gigantische putlucht aan je.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Tsja dan hadden ze Roche ook niet moeten halen.... en onze vriend Preidler is niet lang geleden betrapt.
En dat Poels zegt dat hij bij Ineos wil blijven is natuurlijk gewoon een PR verhaal.
Tot slot: beggers can’t be choosers. Nu TD weg gaat zullen ze toch een klassementsrenner moeten aantrekken en die zijn nu eenmaal dun gezaaid, zeker die einde contract zijn. Meneer Spekenbrink zal z’n misschien moeten inzien dat z’n principes soms opzij gezet moeten worden, anders wordt Sunweb en soort Dimension Data 2.0...
Of Poels zoveel salaris zal moeten inleveren vraag ik me af. TD staat niet meer op de loonlijst en Van Eerd zal Sunweb flink hebben moeten compenseren...
En dat Poels zegt dat hij bij Ineos wil blijven is natuurlijk gewoon een PR verhaal.
Tot slot: beggers can’t be choosers. Nu TD weg gaat zullen ze toch een klassementsrenner moeten aantrekken en die zijn nu eenmaal dun gezaaid, zeker die einde contract zijn. Meneer Spekenbrink zal z’n misschien moeten inzien dat z’n principes soms opzij gezet moeten worden, anders wordt Sunweb en soort Dimension Data 2.0...
Of Poels zoveel salaris zal moeten inleveren vraag ik me af. TD staat niet meer op de loonlijst en Van Eerd zal Sunweb flink hebben moeten compenseren...
Als Poels zijn prijs wil opdrijven, dan moet hij juist zeggen dat hij weg wil
Maar waarom zou Sunweb een meesterknecht halen als ze op zoek zijn naar een klassementsrenner. De keren dat hij de kans kreeg om zich als klassementsrenner te bewijzen, heeft hij nog nooit geleverd.
Ik heb geen flauw idee hoelang hij nog een contract heeft, maar de perfecte klassementsrenner voor Sunweb is natuurlijk Bardet. Als hij ooit nog eens echt kans op geel wil maken, dan moet hij naar een ploeg waar ze niet met de franse slag werken. Als er één renner is die gigantische stappen kan maken als hij in een gestructureerde omgeving terecht komt, dan is hij het wel. Het is natuurlijk de vraag of hij zich daar bij thuis voelt, maar hij is echt de perfecte kandidaat.
Maar waarom zou Sunweb een meesterknecht halen als ze op zoek zijn naar een klassementsrenner. De keren dat hij de kans kreeg om zich als klassementsrenner te bewijzen, heeft hij nog nooit geleverd.
Ik heb geen flauw idee hoelang hij nog een contract heeft, maar de perfecte klassementsrenner voor Sunweb is natuurlijk Bardet. Als hij ooit nog eens echt kans op geel wil maken, dan moet hij naar een ploeg waar ze niet met de franse slag werken. Als er één renner is die gigantische stappen kan maken als hij in een gestructureerde omgeving terecht komt, dan is hij het wel. Het is natuurlijk de vraag of hij zich daar bij thuis voelt, maar hij is echt de perfecte kandidaat.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- Enzzo
- Forum-lid HC
was het allemaal maar zo zwart-wit. Of eigenlijk, gelukkig niet! Nu is het tenminste nog een beetje spannend
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Weinig, maar Poels wil het in ieder geval geprobeerd hebben. Zijn slechte dagen zijn zeker een probleem.
Bardet zou voor Sunweb zeker een interessante optie zijn maar volgens mij ligt hij nog onder contract tot eind 2020 (voor zover dat relevant is tegenwoordig).
Het verhaal Bardet vind ik heel vreemd. In de podcast De Rode Lantaarn vertelde Naessen nog wat een op en top prof dat is, hij schijnt er alles voor te doen. Maar als je dan zien wat een amateuristische fouten hij en zijn ploeg maakt en dan vraag ik me echt af waar je mee bezig bent...
Bardet zou voor Sunweb zeker een interessante optie zijn maar volgens mij ligt hij nog onder contract tot eind 2020 (voor zover dat relevant is tegenwoordig).
Het verhaal Bardet vind ik heel vreemd. In de podcast De Rode Lantaarn vertelde Naessen nog wat een op en top prof dat is, hij schijnt er alles voor te doen. Maar als je dan zien wat een amateuristische fouten hij en zijn ploeg maakt en dan vraag ik me echt af waar je mee bezig bent...
- Infinito GB
- Forum-lid
Is Bardet niet gewoon geknakt onder de druk van alle verwachtingen?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ja en nee. Hij is ook maniakaal bezig geweest met zijn gewicht en heeft daardoor vermoedelijk wat aan spiermassa en energie verloren.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind