tour 2019
natuurlijk was het zijn fout, wiens fout zou het anders kunnen zijn? Wel spijtig natuurlijkLcsmet schreef: ↑20 jul 2019 22:06 WvA zegt. In de krant dat de valpartij zijn eigen schuld was.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190720_04519715
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid HC
Twee kanten, tuurlijk eigen fout en goed dat ie dat zegt, dat zegt veel over hem in positieve zin!!
Hoeveel hadden niet de schuld aan het hek gegeven.
Maar dat hek had natuurlijk wel andersom moeten staan met de haak naar de andere kant, dan valt ie waarschijnlijk nogsteeds maar wel met minder gevolgen.
Kruiswijk zit wel in een zeten, als Alaphilip er maar doorheen zakt
Bernal oogt ook nog niet als echt top, net gek als je 24 bent. (zal ie vandaag of vd wel winnen, gistern zei ik ook nog, Jumbo zit op de laatste klim ook max met twee)
Maar dat hek had natuurlijk wel andersom moeten staan met de haak naar de andere kant, dan valt ie waarschijnlijk nogsteeds maar wel met minder gevolgen.
Bernal oogt ook nog niet als echt top, net gek als je 24 bent. (zal ie vandaag of vd wel winnen, gistern zei ik ook nog, Jumbo zit op de laatste klim ook max met twee)
Hij is 22, waarvan akte.
Mja als je rijdt tot op de centimeter en je verwacht die uitstekende pin niet.. Hij wou mss rakelings naast het hekken gaan met zijn been langs het zeil, maar als het een pin was die naar beneden gericht was dan was hij nooit gevallen. Van karakter is wva ook niet iemand die vlug de schuld bij iets of iemand anders gaat leggen. Is echt een goeie jongen.wasbeer2006 schreef: ↑21 jul 2019 08:11 Twee kanten, tuurlijk eigen fout en goed dat ie dat zegt, dat zegt veel over hem in positieve zin!!
Voor mij is Alaphilippe na gisteren de grote favoriet op de eindoverwinning. Hij zag er nog zo sterk uit en met hulp van Mas en evt andere Fransen hoeft hij ook niet alleen te komen te zitten.
Ook ik vind Bernal en Thomas niet top ogen.. als Kruijswijk stabiel blijft en zijn sterke derde week weet neer te leggen doet hij zeker mee voor het podium en misschien zelfs voor het geel.
Ook ik vind Bernal en Thomas niet top ogen.. als Kruijswijk stabiel blijft en zijn sterke derde week weet neer te leggen doet hij zeker mee voor het podium en misschien zelfs voor het geel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Moet ie wel het nieuwe wonderkind verslaan. Iemand die in 1 jaar in alle relevante klassiekers goed is, MSR wint, een super TT rijdt en zo goed kan klimmen is niet te verslaan.
Dus Kruiswijk 2, Bernal 3.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Huh?! Van der Poel doet niet mee, Evenepoel evenmin en van Aert ligt in het ziekenhuis. Zijn er nog wonderKINDEREN dan? Of je bedoel je een ervaren renner met groot palmares en almaar stijgende lijn in progressie? AKA het Duracellkonijn?daniel1975 schreef: ↑21 jul 2019 08:54 Moet ie wel het nieuwe wonderkind verslaan. Iemand die in 1 jaar in alle relevante klassiekers goed is, MSR wint, een super TT rijdt en zo goed kan klimmen is niet te verslaan.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Ik vind de progressie van Alaphilippe ook helemaal niet raar. Als je op PCS zijn statistieken bekijkt en jaar na jaar doorklikt zie je een hele natuurlijke progressie die al in 2012 begint (incl. tijdritten, jongerentruien, klassiekers, etc.).
Het is bijna het schoolvoorbeeld van natuurlijke groei. Het klopt dat hij het nog nooit in een grote ronde heeft laten zien, maar hoewel het een verrassing is, is het mijn inziens niet raar.
https://www.procyclingstats.com/rider/j ... aphilippe/
Als je daar bv de statistieken van Carapaz naast legt van de afgelopen jaren dan dan zou Carapaz Alaphilippe's schoenen nog niet mogen strikken (maar die heeft al wel een grote ronde gewonnen).
Het is bijna het schoolvoorbeeld van natuurlijke groei. Het klopt dat hij het nog nooit in een grote ronde heeft laten zien, maar hoewel het een verrassing is, is het mijn inziens niet raar.
https://www.procyclingstats.com/rider/j ... aphilippe/
Als je daar bv de statistieken van Carapaz naast legt van de afgelopen jaren dan dan zou Carapaz Alaphilippe's schoenen nog niet mogen strikken (maar die heeft al wel een grote ronde gewonnen).
Parijs is nog ver zou Joop zeggen. Roglic ging ook even de Giro winnen en dan blijkt het toch heel iets anders te zijn om gedurende 3 weken te presteren ipv een ronde van een week.
Het zou mij verbazen als Alaphilippe dit niveau nog een lange, zware week gaat volhouden. Dat vergt toch een hele specifieke voorbereiding en team om je heen maar ik laat mij graag verrassen!
Deze tour is nog echt niet voorbij want ik kan mij niet voorstellen dat INEOS niet nog iets gaan verzinnen voor of Bernal of Thomas want dat zou wel een forse afgang zijn. Pinot heeft er duidelijk zin in en Kruijswijk lijkt ook goed op de afspraak. Alle ingrediënten voor een leuke laatste week zijn aanwezig.
Het zou mij verbazen als Alaphilippe dit niveau nog een lange, zware week gaat volhouden. Dat vergt toch een hele specifieke voorbereiding en team om je heen maar ik laat mij graag verrassen!
Deze tour is nog echt niet voorbij want ik kan mij niet voorstellen dat INEOS niet nog iets gaan verzinnen voor of Bernal of Thomas want dat zou wel een forse afgang zijn. Pinot heeft er duidelijk zin in en Kruijswijk lijkt ook goed op de afspraak. Alle ingrediënten voor een leuke laatste week zijn aanwezig.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Ik denk dat ze bij Ineos toch nog steeds de sleutel in handen hebben.
Quick Step en Jumbo Visma hebben met halve sprinters ploegen niet de mogelijkheid om de komende zware bergetappes het peleton te controleren.
Er zijn in ieder geval veel teams die om van de tour nog iets te maken moeten gaan aanvallen: Astana, Moviestar, Trek,, Team Emirates, Mitcheton scot, Ag2r.
Het kan nog een hele mooie laatste week worden.
Quick Step en Jumbo Visma hebben met halve sprinters ploegen niet de mogelijkheid om de komende zware bergetappes het peleton te controleren.
Er zijn in ieder geval veel teams die om van de tour nog iets te maken moeten gaan aanvallen: Astana, Moviestar, Trek,, Team Emirates, Mitcheton scot, Ag2r.
Het kan nog een hele mooie laatste week worden.