tour 2019
- daniel1975
- Forum-lid HC
Progressie is zeker niet raar van Ala.
Wat bijzonder zou zijn is als hij dit niveau vanaf het vroege voorjaar tot Parijs vol kan houden.
Strijdend tegen renners die speciaal voor bijv de Tour pieken. Dus zoals gezegd, ik ga uit van een Roglicje later deze week.
Wat bijzonder zou zijn is als hij dit niveau vanaf het vroege voorjaar tot Parijs vol kan houden.
Strijdend tegen renners die speciaal voor bijv de Tour pieken. Dus zoals gezegd, ik ga uit van een Roglicje later deze week.
Less is bore
- Infinito GB
- Forum-lid
Dat, of Kruijswijk wint over enkele jaren alsnog de Tour van 2019. Dat zou misschien nog wel zuurder zijn als gewoon tweede worden.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik weet niet of je de ontwikkelingen de veldrijders een beetje gevolgd hebt maar die doen het nog straffer! Heel de winter, heel het voorjaar en dan nog ofwel de tour ofwel het wk mtb. Het oude wielrennen met harde, rigide trainingsschema’s en alleen rust of vakantie als het seizoen is afgelopen wordt door die mannen helemaal naar de geschiedenisboeken verwezen.daniel1975 schreef: ↑21 jul 2019 13:16 Progressie is zeker niet raar van Ala.
Meerdere piekmomenten is het nieuwe zwart!!
En om aan te haken op de woorden Mrcoffee; we zijn nog lang niet inParis en tot gisteren was het nog zo dat Thomas en INEOS de boel al helemaal in de wurggreep hadden, het was alweer gedaan met de tour, weer die Sky dominantie (die heten tegenwoordig trouwens INEOS). En nu is het ineens weer afgeven op Duracellkonijn en zijn ploeg.
Geniet gewoon een beetje van deze mooiste tour sinds tijden!! Hou de azijn maar om de gootsteen te kuisen
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Mooie rit weer.
alaphilippe rijdt niet zoals je van een tourwinnaar zou mogen verwachten. Je kunt niet zelf op alles reageren en op de helft van een col beginnen rijden of de meet op 100m ligt (of je moet pinot noemen natuurlijk )
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid
Geweldige Tour inderdaad, nu die vent nog zo snel mogelijk uit het geel.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Waarom?El Pistolero schreef: ↑21 jul 2019 17:39 Geweldige Tour inderdaad, nu die vent nog zo snel mogelijk uit het geel.
Wordt tijd dat een andere ploeg is de Tour wint.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Hallóó, Kruijswijk moet natuurlijk winnen, dus inderdaad eerst die vent uit het geel!
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
is? Hij rijdt voor dqs hoor
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013