tour 2019
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
VPN en dan streamen via server in Nederland is inderdaad beste optie(zoals ook AMclassic al zei) Denk alleen dat je vandaag een ander probleem gaat krijgen en dat is de beschikbare bandbreedte van mobiele netwerk op de berg. Die is klein en zal behoorlijk gebruikt gaan worden door de vele mensen op de berg. Ik acht kans heel klein dat je kan streamen in loop van de dag
Allard
En wat denken we van vandaag? Ik zie twee scenario's
1. Bora gaat vol rijden voor Sagan en haalt de ontsnapping terug. Eventueel zou iemand als Matthews dan ook kunnen meesprinten, want hem zie ik dat klimmetje ook wel overleven.
2. De ontsnapping houdt stand. Ik denk dan aan mannen als Van Avermaet, Naessen, Mahoric, Impey, Cummings maar ook een Mollema zou dit moeten kunnen.
1. Bora gaat vol rijden voor Sagan en haalt de ontsnapping terug. Eventueel zou iemand als Matthews dan ook kunnen meesprinten, want hem zie ik dat klimmetje ook wel overleven.
2. De ontsnapping houdt stand. Ik denk dan aan mannen als Van Avermaet, Naessen, Mahoric, Impey, Cummings maar ook een Mollema zou dit moeten kunnen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vandaag kan alles. Onderschat ook de hitte niet.
Ik tel vooral af naar morgen; die rit wordt prachtig, al was het maar ivm de schitterende omgeving en de bekende cols. Izoard blijft vanuit de zuidkant een van mijn all time favorites.
Ik tel vooral af naar morgen; die rit wordt prachtig, al was het maar ivm de schitterende omgeving en de bekende cols. Izoard blijft vanuit de zuidkant een van mijn all time favorites.
Less is bore
-Normaalgesproken zou dit voor Allaflip een mooie kans zijn, maar ze laten hem natuurlijk nooit wegrijden met zijn gele trui.havana schreef: ↑24 jul 2019 09:05 En wat denken we van vandaag? Ik zie twee scenario's
-Misschien gaat Sagan zelf wel in de ontsnapping mee?
-Heeft van Avermaet al het hele seizoen zitten sparen voor deze etappe?
-Matthews geef ik weinig kans, volgens mij doen ze bij sunweb iets heel erg verkeerd dit
jaar. Geen ketonen gebruiken bijvoorbeeld.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gendoping verwacht ik pas over een jaar of 20-30, een volledig lichaam genetisch modificeren kan nu nog niet. Een bevruchte eicel daarentegen is al wel gedaan, maar voordat een eicel aan de tour meedoet ben je zo 20 jaar verder.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Helaas Vermeulen, de realiteit haalt ons in. Uit het doping topic: https://www.bbc.com/news/magazine-25687002
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als er morgen stevig gekoerst wordt om hem te kraken zou het zomaar kunnen dat ie voor de top van de Izoard eraf moet en dan krijg je vele minuten aan je broek.
Less is bore
dat zou mooi zijndaniel1975 schreef: ↑24 jul 2019 12:11 Als er morgen stevig gekoerst wordt om hem te kraken zou het zomaar kunnen dat ie voor de top van de Izoard eraf moet en dan krijg je vele minuten aan je broek.