Het grote domme vragen topic
-
- Forum-lid
- Berichten: 1245
- Lid geworden op: 11 mei 2006 21:25
Zonder zwenkt je stuur heel de tijd om en dat fietst toch niet echt fijn.
Fietsen in Oostenrijk is geen pretje. De bergen aldaar zijn vaak krankjorum steil. 12% is daar heel normaal en dat dan kilometers lang. Ze skiën daar vaak liever heel hard naar beneden dan dat ze die bulten omhoog fietsen
Live fast; die young. mijn blog
In het Grandfondo-wereldje rijden behoorlijk wat rappe Oostenrijkers rond. En renners als Brändle, Pöstlberger, Konrad en natuurlijk Eisel zijn toch ook geen pannenkoeken dacht ik zo.
Op de ranglijst per land staat Oostenrijk op P15 en dat is inderdaad niet zo heel hoog. Ik denk dat vooral meespeelt dat fietsen absoluut geen populaire sport is. Skiën is daar toch sport nummer 1.
Op de ranglijst per land staat Oostenrijk op P15 en dat is inderdaad niet zo heel hoog. Ik denk dat vooral meespeelt dat fietsen absoluut geen populaire sport is. Skiën is daar toch sport nummer 1.
Slowakije 25; is dat P. Sagan alleen, of harkt die broer van hem ook nog wel eens wat puntjes binnen?
+1amclassic-fan schreef: ↑24 jul 2019 22:14Ik train zolang ik mij herinner al met 750 ml bidons en het eerste boutje dat los komt moet ik nog tegen komen. Met goede houders raak je ze ook niet kwijt. Ze zijn wel net wat minder handelbaar, maar met training verkies ik dat boven 50% vaker stoppen.
Maar minder handelbaar?
In de houder op de staande buis is het wat opletten, maar dat is dan ook alles.
Bij warm weer heb je toch een halve liter extra mee, dat is het grote voordeel.
En bij een korte rit (en niet al te warm) hoef je maar één drinkbus mee te nemen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40213
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Je bedoelt de lange stuurbuis?
Die is dan niet ingekort en heeft de koper alle mogelijkheid om zelf de juiste lengte te bepalen.
Die is dan niet ingekort en heeft de koper alle mogelijkheid om zelf de juiste lengte te bepalen.
Less is bore