Automatische achterklep BMW en fietsendrager Help!
Mijn auto BMW 3 Touring (F31) heeft een automatische achterklep welke te bedienen is met een knopje op de sleutel.
Met een fietsendrager gemonteerd op de trekhaak werkt deze functie ook normaal.
Dit baart mij zorgen omdat in een moment van onoplettendheid er op het verkeerde knopje kan worden gedrukt en de achterklep tegen de fietsen knalt.
Iemand hier met een oplossing voor dit probleem. Ik heb al gezocht op diverse BMW forum's e.d. maar geen resultaat.
Dit baart mij zorgen omdat in een moment van onoplettendheid er op het verkeerde knopje kan worden gedrukt en de achterklep tegen de fietsen knalt.
Iemand hier met een oplossing voor dit probleem. Ik heb al gezocht op diverse BMW forum's e.d. maar geen resultaat.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Geen probleem de klep stop gewoon (weet ik uit ervaring) Ben je bang voor beschadiging zorg voor wat beschermend materiaal op de drager waar de klep de drager raakt.vincent75 schreef: ↑03 aug 2019 19:20 Mijn auto BMW 3 Touring (F31) heeft een automatische achterklep welke te bedienen is met een knopje op de sleutel.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Wat voor een fietsendrager dan? De mijne heeft een soort beugel, waaraan de klemmen zitten om fiets te zekeren. Dus al gaat ie open, dan tegen die beugel..
En hoe vaak is je al, per ongeluk, de achterklep geopend? Mij nog nooit namelijk...
En hoe vaak is je al, per ongeluk, de achterklep geopend? Mij nog nooit namelijk...
Ik rijd zelf Volvo en dit is mij ook nog nooit overkomen...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier bij de Audi moet ik 2-3 sec vasthouden voordat de klep open gaat.
Less is bore