Moeilijke Geo maar een mooi verleidelijk uiterlijk ?
Bianchi
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ook best wel Oltre’s nu ik even op MP rondkijk.
Less is bore
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Oh oke dank je! Zit er namelijk aan te denken deze prachtige fiets te kopen.
Bianchi Infinito 2017
- daniel1975
- Forum-lid HC
Das niet alleen bij Bianchi het geval. Ik zie hier op het forum van andere merken ook fietsen met spacertorens langs komen om dit op te lossen.
Een Oltre “high” met 10% hogere balhoofdbuis zou volgens mij nog een extra verkoopboost geven.
Less is bore
-
- Forum-lid
De Sprint heeft een hogere stack dan de Oltre.
Die hebben ze toch al met de Infinito?daniel1975 schreef: ↑03 aug 2019 14:49
Das niet alleen bij Bianchi het geval. Ik zie hier op het forum van andere merken ook fietsen met spacertorens langs komen om dit op te lossen.
Een Oltre “high” met 10% hogere balhoofdbuis zou volgens mij nog een extra verkoopboost geven.
Abide.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Infinito is een mooie fiets, maar in de verte nog geen Oltre.
Less is bore
Heeft volgens mij niet zoveel met de geometrie te maken. Aerofietsen blijven als zoete broodje verkocht worden. Ik denk dat het gewoon een merk/model is dat modebewuste mensen aanspreekt. Die willen nu weer iets anders.
Campagnolo Ultra Dork
Ik heb vandaag men Bianchi Aria 105 mogen gaan ophalen bij de FM. Na een klein ritje van 76 km kan ik de glimlach niet van mijn gezicht halen. In mijn bescheidde mening een topfiets. Niets op aan te merken. Heel mooi uiterlijk ook. Ik post express de foto niet want ik heb er spd pedalen op liggen en de standaard 4 spacers staan er uiteraard nog op en om daar weer commentaar op te krijgen dat hoef ik niet. Dus ik ben zelf heel tevreden met mijn prachtfiets en wat de andere van mijn fiets vinden dat maakt me totaal niets uit