Wielerseizoen 2019
-
- Forum-lid
En Van Dijk goud op de EK TT. De Duitse Klein zilver, Brand pakt brons.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat vond ik echt diep diep triest.
Dan heb je er als organisatie echt geen drol van begrepen.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Lijkt mij ook prima, juist omdat het een net-niet event is. In het rijtje van er zijn teveel wedstrijden/toernooien in veel sporten. Niet alle (absolute) toppers, zullen aan alle kampioenschappen mee willen doen.
Als je dan rond zo'n evenement super zakelijk gaat lopen doen alsof je de OS of WK aan het organiseren bent... dan heb je het ook niet begrepen en sla je je eigen toernooi veel te hoog aan. Mik er dan wat folklore tegenaan - leuk voor de aankleding, leuk voor de buitenlanders, niet leuk voor het typisch Nederlands imago, maar al a. Laat lekker gaan . Toch een toernooi dat tussendoor, doordeweeks, afgewerkt wordt ergens in een polder zonder al te veel aandacht.
Als je dan rond zo'n evenement super zakelijk gaat lopen doen alsof je de OS of WK aan het organiseren bent... dan heb je het ook niet begrepen en sla je je eigen toernooi veel te hoog aan. Mik er dan wat folklore tegenaan - leuk voor de aankleding, leuk voor de buitenlanders, niet leuk voor het typisch Nederlands imago, maar al a. Laat lekker gaan . Toch een toernooi dat tussendoor, doordeweeks, afgewerkt wordt ergens in een polder zonder al te veel aandacht.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Remco na de Classica nu ook EK tijdrijden bij de profs.
Alhoewel hij de overwinning van vorige zaterdag zelf ook wel hoger op de ladder zal plaatsen.
Alhoewel hij de overwinning van vorige zaterdag zelf ook wel hoger op de ladder zal plaatsen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sunweb en Corendon: eigenaar geeft aan dat twee ploegen voor 2020 niet logisch lijkt. Benieuwd hoe dit zich gaat ontvouwen.
VDP en Spekenbrink gaat nooit lukken schat ik zo in, dus hoe dan?
VDP en Spekenbrink gaat nooit lukken schat ik zo in, dus hoe dan?
Less is bore
Hij zegt er ook zo ongeveer letterlijk bij dat hij er niks over te zeggen heeft, hij is namelijk wel eigenaar van de sponsor, maar niet van de ploegen. Hoe het zich gaat ontwikkelen lijkt me ook niet zo ingewikkeld, één of beide ploegen zullen op een gegeven moment weer op zoek moeten naar een andere sponsor. En dat is een regelmatig voorkomend verhaal in het wielrennen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
wel klap trouwens van de fiets redacteur dat die Remco als favoriet benoemde: https://www.fiets.nl/2019/08/07/voorbes ... n-alkmaar/