Puck Moonen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wellicht goed om éérst het artikel te lezen en dán pas te oordelen.....
Less is bore
Daniël, wat schreef ik? In de introductie. Marijn de Vries schrijft in de introductie dingen alsof die nog nooit eerder in de publiciteit geweest zijn, terwijl die al lang bekend zijn. Maar ik ben wel benieuwd naar het hele interview. Iemand in Nederland maar even naar de winkel laten gaan.daniel1975 schreef: ↑09 aug 2019 12:07 Wellicht goed om éérst het artikel te lezen en dán pas te oordelen.....
p.s. Daniël, die winkel was niet nodig, ik heb het al. Ja, er zitten een paar aanvullingen in. Maar mijn beeld is niet echt veranderd. Trouwens, wat er wel in staat is dat ze met deelcertificaten (en geen natuur= en scheikunde studies) bezig is geweest, daar waar ik nogal wat voor me heen gekregen heb.
ook nu zullen er nog volhouden dat ze echt twee universitaire studies tegelijk doet.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid HC
Of in één van haar Mercedessen stapt. Als ik de foto's mag geloven krijgt ze elke 3 maanden een nieuwe.Sulla schreef: ↑09 aug 2019 11:24Dat 'steken' doet vast een stuk minder pijn zodra ze haar bankrekening weer ziet.daniel1975 schreef: ↑09 aug 2019 10:54 Ja de groeten. Dan moet je jezelf niet zo presenteren om social media.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dan heeft ze dat toch veel beter voor elkaar dan de vele dames die wel beter fietsen dan haar.ypuh schreef: ↑09 aug 2019 20:20Of in één van haar Mercedessen stapt. Als ik de foto's mag geloven krijgt ze elke 3 maanden een nieuwe.Sulla schreef: ↑09 aug 2019 11:24Dat 'steken' doet vast een stuk minder pijn zodra ze haar bankrekening weer ziet.daniel1975 schreef: ↑09 aug 2019 10:54 Ja de groeten. Dan moet je jezelf niet zo presenteren om social media.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Als je denkt dat prof sporters enkel sporten voor de sportieve successen dan ben je wel heel naïef.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Haha, +1
De haters kunnen gewoon niet inzien dat ze het op haar manier nu best goed voor elkaar heeft.
De haters kunnen gewoon niet inzien dat ze het op haar manier nu best goed voor elkaar heeft.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je het draadje terug leest kun je niet anders dan concluderen dat een aantal mensen er een ziekelijk genoegen in hebben om alles wat ze doet negatief uit te leggen om om haar onderuit te schoffelen. Daar heb je geen specifiek citaat voor nodig.
Je kunt het wel/niet met haar eens zijn, maar het continue wederkerende negatieve gehak op haar persoontje is gewoon zielig.
Je kunt het wel/niet met haar eens zijn, maar het continue wederkerende negatieve gehak op haar persoontje is gewoon zielig.
Less is bore