Leuk plaatje.
Puck Moonen
Oh, omdat ik het interview gelezen heb, en goed gelezen heb, ben ik een troll? Maar goed als jij jezelf onder de vleeskeurders wilt scharen, goed hoor. Maar realiseer je wel dat je bij de groep mannen hoort die haar vooral ongelukkig maken.
- alliance_0
- Forum-lid
Het moet natuurlijk zijn "wees aardig voor elkaar".
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geweldig, de grootste zeurpieten in dit topic werpen zich ineens op als de grote beschermers van Puck.
Hylarisch!!!!!
Hylarisch!!!!!
Less is bore
Ach... Moet ik daar uit opmaken dat jij haar net zo lief ongelukkig wil hebben?daniel1975 schreef: ↑10 aug 2019 17:55 Geweldig, de grootste zeurpieten in dit topic werpen zich ineens op als de grote beschermers van Puck.
Hylarisch!!!!!
Over dat interview heb ik een dubbel gevoel.....oorzaak/gevolg.
Verder moet ze gewoon doen waar ze der geld mee verdient.....beter dat dan van mijn belastingcenten werkloos op de bank hangen.
Mijn mening is verder gewoon een leuke meid die perfect gehyped is...?
Verder moet ze gewoon doen waar ze der geld mee verdient.....beter dat dan van mijn belastingcenten werkloos op de bank hangen.
Mijn mening is verder gewoon een leuke meid die perfect gehyped is...?
Als je nou eens die "ik heb een bloedhekel aan Jans en Timo" bril van je zou afzetten dan had je al lang in de gaten dat we al vanaf het allereerste begin van dit topic niets tegen Moonen zelf hebben maar alles tegen de mannen die enkel in haar tits & ass geïnteresseerd zijn.daniel1975 schreef: ↑10 aug 2019 17:55 Geweldig, de grootste zeurpieten in dit topic werpen zich ineens op als de grote beschermers van Puck.
Hylarisch!!!!!
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof