Mijn naam is Robert -maar noem mij gerust Milo- en ik ben 29 jaar.
Ongeveer 2 jaar geleden ben ik voor het eerst "verliefd" geworden op een (retro) racefiets.
Op mijn werk in de fietsenstalling staat al geruime tijd een Sparta 2000 racefiets die niet meer gebruikt wordt.
Af en toe pak(te) ik deze om een rondje op te fietsen en dat beviel zo goed dat ik er zelf eentje wilde.
Ik wilde de fiets eigenlijk overnemen maar de eigenaar vd fiets reageerde maar niet.
Toen besloten om er zelf eentje aan te schaffen en nu ben ik dus sinds een week of 2 in bezit van een Peugeot retro racefiets.
Normaal gesproken ga ik 2/3x per week naar de sportschool maar door omstandigheden is dat momenteel niet mogelijk.
Als heerlijk alternatief heb ik nu dus lekker deze fiets zodat ik wat kan gaan fietsen om toch nog goed bezig te blijven.

Deze week wat fietskleding aangeschaft zodat ik wat lekkerder op de fiets zit, alleen nog eventjes een helmp fixen (tips?).
Ik zal de fiets alleen casual gaan gebruiken, ik zie mijzelf niet echt grote afstanden gaan toeren.
Gewoon lekker hier in de buurt blijven rijden en genieten van het uitzicht.
Als ik dan een kilometertje of 20-30 erop heb zitten is dat voor mij al meer dan genoeg.
Dat is waar ik (voor nu) de fiets voor wil gaan gebruiken.
Heeft nog wat aandacht nodig en moet hem dan ook nog even helemaal nalopen, maar het rijdt nu al super en ben er erg blij mee!