Scott
-
- Forum-lid HC
In mijn geval was het toen, twee jaar geleden een foil disc die pas in maart zou komen. Dus met een half jaar levertijd.
-
- Forum-lid HC
Ik wilde een foil disc 10 gingen voor de fiets niet verder dan 10 en frame 5. Toen kwamen ze zelf met we kunnen wel de Premium voor 8k leveren dat is dus 33%
Als het de componenten zijn die je wilt is het een goede prijs waar je het los in de aanbieding echt niet voor gaat redden.
Ik ben ook altijd wel vrij duidelijk in mijn doel, ga niet eerst uren lopen praten en twijfelen en service vragen en dan om gigantische kortingen. Ik kom binnen en zeg binnen een minuut wat ik wil. Sommige vinden dat fijn en andere helemaal niet. Prima natuurlijk kost het ons beide geen tijd.
Als het de componenten zijn die je wilt is het een goede prijs waar je het los in de aanbieding echt niet voor gaat redden.
Ik ben ook altijd wel vrij duidelijk in mijn doel, ga niet eerst uren lopen praten en twijfelen en service vragen en dan om gigantische kortingen. Ik kom binnen en zeg binnen een minuut wat ik wil. Sommige vinden dat fijn en andere helemaal niet. Prima natuurlijk kost het ons beide geen tijd.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zo doe ik het ook.wasbeer2006 schreef: ↑12 aug 2019 15:25.....
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik bedoelde eerder te vragen wanneer het 2020 model ongeveer in de showroom te bewonderen is.wasbeer2006 schreef: ↑12 aug 2019 15:11 In mijn geval was het toen, twee jaar geleden een foil disc die pas in maart zou komen. Dus met een half jaar levertijd.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
-
- Forum-lid HC
Mooi! Zeker ook met de wielen. Dit is de 10 van 2019 toch.
In het echt is de kleur inderdaad mooi.
Mijn 10 2018 wordt wellicht een garantie gevalletje dus ik ben even aan het kijken welke ik dan wil qua kleur en wat er te regelen is.
In het echt is de kleur inderdaad mooi.
Mijn 10 2018 wordt wellicht een garantie gevalletje dus ik ben even aan het kijken welke ik dan wil qua kleur en wat er te regelen is.
-
- Forum-lid
Wow vooral door de mooie wielen.
-
- Forum-lid HC
Deze is vorig jaar ook al vervangen en er zit weer een scheur net onder de bovenhuis op de zitbuis, dus het wordt ter beoordeling naar scott gestuurd.
Rijd er gewoon mee hoor, niet een plek waarvan ik denk dat breekt ineens.