Giant
Weet iemand waar de prijslijst van de 2020 TCR te vinden is? Op de site van Giant is voor Nederland alleen de 2020 Avanced Disc te vinden. Op het gedeelte voor bijvoorbeeld Australië staan wel de Avanced Pro disc 20202 modellen. Ik ben op zoek naar de prijzen van de Advanced Pro disc 0/1/2.
-
- Forum-lid
Prijzen staan op de Italiaanse site.JorgV schreef: ↑17 aug 2019 10:17 Weet iemand waar de prijslijst van de 2020 TCR te vinden is? Op de site van Giant is voor Nederland alleen de 2020 Avanced Disc te vinden. Op het gedeelte voor bijvoorbeeld Australië staan wel de Avanced Pro disc 20202 modellen. Ik ben op zoek naar de prijzen van de Advanced Pro disc 0/1/2.
De 0 kost 5299
De 1 kost. 4799
En de 2 kost 3499 dit geldt ook voor de team editie (CCC)
Wat vorig jaar de 0 was is nu de 1 geworden en wat de 1 was is de 2 geworden.
Geen pro disc versie meer met 105 afmontage
-
- Forum-lid
Weet er hier iemand welke frames van Giant ridesense compatible zijn?
Binnen nu en 2 weken krijg ik mijn Revolt en ik zou daar graag zo'n sensor op zetten, maar voor ik zo'n ding bestel wil ik wel graag weten of het nut heeft.
De site van Giant is daar niet heel duidelijk over.
Binnen nu en 2 weken krijg ik mijn Revolt en ik zou daar graag zo'n sensor op zetten, maar voor ik zo'n ding bestel wil ik wel graag weten of het nut heeft.
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
-
- Forum-lid
Ridesense kan op een revolt.paulwindtegen schreef: ↑25 aug 2019 19:28 Weet er hier iemand welke frames van Giant ridesense compatible zijn?
Als je op YouTube een filmpje van een revolt bekijkt, dan zie je daar de opening hiervoor in het frame
Ik heb een Giant (TCR) met een RideSense, en een tweede Giant (TCX) zonder. Op de TCX gebruik ik de Garmin sensoren: één om de naaf, voor de snelheid, en een tweede op de linker crank voor de cadans.paulwindtegen schreef: ↑25 aug 2019 19:28 Weet er hier iemand welke frames van Giant ridesense compatible zijn?
Persoonlijk vind ik de Garmin sensoren handiger. M.n. de afstelling van de wielmagneet in 't achterwiel voor de RideSense komt nogal nauw, en ik rij liever zonder wielmagneten op de spaken.
William
-
- Forum-lid
sensawielerfan schreef: ↑17 aug 2019 16:23Prijzen staan op de Italiaanse site.JorgV schreef: ↑17 aug 2019 10:17 Weet iemand waar de prijslijst van de 2020 TCR te vinden is? Op de site van Giant is voor Nederland alleen de 2020 Avanced Disc te vinden. Op het gedeelte voor bijvoorbeeld Australië staan wel de Avanced Pro disc 20202 modellen. Ik ben op zoek naar de prijzen van de Advanced Pro disc 0/1/2.
De 0 kost 5299
De 1 kost. 4799
En de 2 kost 3499 dit geldt ook voor de team editie (CCC)
Wat vorig jaar de 0 was is nu de 1 geworden en wat de 1 was is de 2 geworden.
En de pro met 105 afmontage is de 3