Nou ja, dat zou wel heel heftig zijn. Het plaatselijke nieuws heeft het dan niet gemeld
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ik zeg niet dat het niet kan en zipp is wel iets anders dan een Chinees. Die hoeft niet slecht te zijn maar het risico dat er een slechte velg bij zit is groter.rene schreef: ↑09 aug 2019 19:39
# wasbeer , wat basel je nou allemaal..... Ik kan hier geen zinnige pannenkoek van bakken.
Zelf ben ik deze zomer met behoorlijke temperaturen afgedaald :
Col de Colombiere - Telegraphe / Galibier - en nog een aantal behoorlijke afdalingen.
Dit heb ik gedaan op mijn Zipp 404 tubular full carbon - Zipp 202 clincher full carbon, en het ging me geweldig af. Geen probleem met warm wordende remranden / piepen en of krijsen van de remmen / blokkeren of wat ook.
Mijn remranden zijn absoluut niet gesleten, zelfs nog geen 2% denk ik.
Vlgs mijn zoon daal ik als een drol sinds ik vorig jaar door een blokkerend achterwiel ( FFWD met Swisstop ) bijna rechtdoor vloog in een afdaling. Ik ga dus langzamer dan mijn zoon, en rem meer én harder maar dat geeft niet. Hij is nog jong dus ik laat hem lekker uitrazen.
Laat ze zilfoutplet ook eens na een rijschool gaan, jemig nog aan toe wat een acrobaten op de weg.